عضو مجلس خبرگان:

رای ندادن ما بازی در میدان دشمن است

مجتهد شبستری گفت: اینکه ما بگوییم در انتخابات شرکت نمی‌کنیم و رای نمی‌دهیم، بازی در میدان دشمن است. رای دادن به نامزد‌هایی که قصد تغییر وضع موجود را دارند، راه‌حل خوبی برای معترضین این وضع خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 14June 2021

رای ندادن ما بازی در میدان دشمن است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جواد مجتهد شبستری» نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگویی با تأکید بر اهمیت انتخابات در اوضاع کشور اظهار داشت: طبیعتاً مشارکت حداکثری پشتوانه خوبی برای کشور و نظام ما است. یکی از مهم‌ترین راهکار‌های افزایش مشارکت، تبیین اهمیت و لزوم شرکت در انتخابات برای مردم است. باید اهمیت و ثمرات این اتفاق در رسانه‌ها، فضای مجازی و حتی فضای حقیقی به مردم اعلام شود.

وی افزود: اینکه مراجع تقلید و سایر شخصیت‌های فرهیخته و نخبه، همگی در این راستا به روشنگری می‌پردازند و مشارکت مردم در انتخابات را لازم می‌دانند، بیانگر حیاتی بودن این مطلب است. مشارکت مردم در انتخابات فقط یک حق برای ما نیست که بخواهیم از آن بگذریم؛ بلکه یک تکلیف شرعی و عقلی است.

مجتهد شبستری با بیان اینکه اهمیت مشارکت مردم در انتخابات واضح است، اذعان کرد: ما باید بدانیم در هر مطلبی که دشمنان کشور ما سفارش و تأکید می‌کنند، نکته‌ای وجود دارد. اینکه دشمن این‌قدر سفارش به عدم حضور در پای صندوق رای می‌کند، نشان‌دهنده ضروری بودن این قضیه است، زیرا دشمن هیچ‌گاه نفع کشور را نمی‌خواهد. دشمنان ما همواره به دنبال ضربه زدن و ایجاد بحران در کشور هستند و هرکجا که آن‌ها با تمام توان و قوا به میدان می‌آید، ما باید متوجه اهمیت موضوع بشویم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اینکه ما بگوییم در انتخابات شرکت نمی‌کنیم و رای نمی‌دهیم، بازی در میدان دشمن است. رای دادن به نامزد‌هایی که قصد تغییر وضع موجود را دارند، راه‌حل خوبی برای معترضین این وضع خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال انصراف برخی از نامزد‌های جبهه انقلاب اظهار کرد: تا روز انتخابات همه‌چیز محتمل است و در صورت عدم کناره‌گیری تعدادی از نامزد‌های جبهه انقلاب، تقسیم رأی مخالفین وضع موجود بین این پنج نفر طبیعی خواهد بود.

مجتهد شبستری افزود: امیدوارم که این افراد ائتلاف کنند و به نفع نامزدی که از سبد رای بیشتری برخوردار است، کنار بکشند تا به وظیفه خود عمل کرده باشند و نامزد نهایی جبهه انقلاب هم با پشتوانه رای بیشتری، به ریاست جمهوری برسد. این حرکت از طرف هرکسی انجام شود باعث خوشحالی مردم می‌شود، البته خبر‌هایی خوشی هم به‌صورت جسته و گریخته در این زمینه شنیده می‌شود.

منبع: آنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار