حضور حداکثری، اقتدار ملی/ بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

عرصه انتخابات برای نظام اسلامی، اقتدارآفرین است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 14June 2021

عرصه انتخابات برای نظام اسلامی، اقتدارآفرین است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

در دیدگاه دینی، در کنار مشروعیت حکومت که امری الهی است عینیت بخشی به حکومت و مقبولیت مردمی آن نیز حائز اهمیت است. هر حکومتی حتی حکومتهای دینی بدون حضور و پشتیبانی مردم، از اقتدار لازم برخوردار نخواهد بود. حکومت مولا علی (ع) نمونه‌ای از حکومت دینی است که علیرغم اقدامات بی‌نظیر حضرت در مدت کوتاه، به دلیل دنیاگرایی و رفاه طلبی جامعه، با اقبال مردمی مواجه نشد و از وجود امام معصوم نتوانستند بهره ببرند. از این رو پشتوانه مردمی، نقش مهمی در استحکام پایه های یک حکومت و اقتدار آن دارد.

در نظام اسلامی ایران، مردم از ابتدا نقش مهمی در استحکام جمهوری اسلامی داشتند. عرصه هایی چون دفاع مقدس و دفاع از حرم و وطن، نشان دهنده نقش بزرگ مردم ایران اسلامی در دفاع از نظام اسلامی است که در این راه حتی از جان خویش نیز دریغ نکردند.

از دیگر عرصه‌هایی که حضور مردم، برای نظام اسلامی اقتدار آفرین می‌باشد، عرصه انتخابات است. انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی، یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران همواره طی 43 سال گذشته آن را بعنوان وظایف شرعی، ملی و انقلابی تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه، خود را به رخ جهانیان کشیده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان ضمن استعانت از همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس،  با دعوت از آحاد ملت شریف و حماسه ساز ایران برای حضور پرشور و قدرتمندانه در انتخابات 28 خردادماه سال جاری، در لبیک به ندای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حضور پرشور و حداکثری مردم را نشانه عزت و سربلندی ایران اسلامی و ذلت استکبار جهانی می‌داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار