شهید مدافع حرم «ذاکر حیدری»:

هیچ‌وقت به غیر از خداوند به کسی امیدوار نباشید

شهید «ذاکر حیدری» در وصیت‌نامه خود آورده است: همیشه خداوند را برای خودتان پشتیبان بدانید و غیر از آن به کسی امیدوار نباشید که بهترین یاور خدای بزرگ است.
کد خبر: ۴۶۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۸ - 17June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، در ادامه معرفی شهدای آذربایجان شرقی، نگاهی خواهیم داشت به وصیت‌نامه شهید مدافع حرم «ذاکر حیدری» که برای دفاع از حریم و امنیت حرم حضرت زینب (س) در برابر تروریست‌های تکفیری داعش راهی سوریه شد و در برابر جنایتکاران مردانه ایستاد و در تاریخ 10 آبان 1395 به آرزویش رسید و به جمع شهدا پیوست.

وصیت‌نامه شهید «ذاکر حیدری»

خدایا تو را شاکرم که به بنده توفیق دادید تا همیشه جهت کسب رضایت شما قدم بردارم و اکنون که مجددا توفیق حضور در جهاد مقدس را پیدا کردم هزاران مرتبه به درگاه شما سپاسگزارم و از درگاه ربوبیت خواستارم که به اینجانب توفیق دهی تا همیشه در راستای رضایت حق  قدم بردارم همچنانکه در طوب این مدت این توفیق به اینجانب ارزانی گردید تا در راه تو آبرومند شوم.

به فرزندانم نیز توصیه دارم که همیشه کانون خانواده را گرم نگه داشته و در همه حال خداوند بزرگ را حاضر و ناظر بدانید. در مسائل اجتماعی نیز همیشه جانب حق را محترم شمارید. همیشه خداوند را برای خودتان پشتیبان بدانید و غیر از آن به کسی امیدوار نباشید که بهترین یاور خدای بزرگ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار