حملات سنگین ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در شمال حماه و جنوب ادلب

منابع سوری اعلام کردند که ارتش سوریه، مواضع تروریست‌هایی که اخیرا دست به تحرکاتی علیه نیرو‌های سوری زده بودند را زیر آتش سنگین قرار داد.
کد خبر: ۴۶۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ - 14June 2021

حملات سنگین ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در شمال حماه و جنوب ادلببه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، منابع نظامی سوری اعلام کردند که ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در حومه شمالی حماه و جنوب ادلب زیر آتش قرار داد.

از سوی دیگر به دنبال تحرکات تروریست‌های در حومه جنوبی ادلب، جنگنده‌های سوری و روسی مواضع این تروریست‌ها را هدف قرار دادند.

تروریست‌ها طی دو روز گذشته روستا‌های «جورین»، «ناعور جورین»، «عین الحمام»، «عین سلیمو»، «البرکه» و «البحصه» در «سهل الغاب» هدف قرار داده بودند.

ارتش سوریه در پاسخ به تحرکات تروریست‌ها، همچنین مواضع آن‌ها را در جبل الترکمان در حومه شمالی لاذقیه را زیر آتش قرار داد.

این پس از حمله راکتی گروه موسوم به «الفتح المبین» به مواضع ارتش سوریه در «جبل التفاحیه» در شمال لاذقیه است.

همچنین پس از حملات گروه‌های تروریستی وابسته به ترکیه به باغات زیتون و زیرساخت‌های در جنوب ادلب، ارتش سوریه به حملات آن پاسخ داد.

منابع سوری اعلام کردند که ساکنان محله «طی» در شهر «قامشلی» از ترس اقدامات جنایتکارانه وکینه توزی که نزد این شبه نظامیان وجود دارد از بازگشت به خانه‌های خود خودداری می‌کنند.

از سویی، ساکنان عدم بازگشت را به مفهوم چنگ انداختن این شبه نظامیان بر خانه‌های خود می‌دانند.

این منابع به توقف فعالیت تجاری در این محله از شهر قامشلی اشاره کردند.

منابع مذکور اعلام کردند که ۶۰ درصد از ساکنان به بازگشت به محله «طی» فکر نمی‌کنند.

همزمان این منابع از ادامه اقدامات و حملات شبه نظامیان قسد به منازل خبر دادند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار