مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزار شد

مراسم تکریم مدیرکل سابق اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و معرفی سرپرست جدید با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ - 14June 2021

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تکریم مرتضی انصاری فر مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و معارفه محمدرضا توحیدنژاد سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با بیان اینکه شهدا ناظر بر خدمت و رفتار ما هستند، اظهار داشت: همانطور که خداوند فرموده است شهدا زنده و بر خانواده‌های خود و همه ما ناظر هستند و این مسئله بار‌ها در مسیر خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران به همه ما اثبات شده است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با دقّت و ظرافت صورت گیرد، بیان داشت: خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو حوزه خدماتی و فرهنگی ارائه می‌شوند. برنامه‌های زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، تلاش برای افزایش روحیه ایثار و شهادت در مردم به‌ویژه در جوانان، حفظ آثار شهدا و ایثارگران، محور قرار دادن مزار‌های مطهر شهدا به‌عنوان زیارتگاه و مکانی برای حاجت گرفتن بخش‌هایی از وظایف فرهنگی بنیاد هستند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران نیز موارد مختلفی وجود دارد و آنچه ضروری است، تلاش برای کسب رضایت ایثارگران است. خدمت ارائه شده باید همراه با تکریم و حفظ عزت این عزیزان باشد و با سهل‌ترین روش و در حداقل زمان ارائه شود تا خدمات بتواند مشکلی از مشکلات را برطرف کند. رعایت تمام این موارد نیز قطعاً آثار فرهنگی بسیار زیادی در پی دارد و می‌توان گفت بخش خدماتی بنیاد نیز دارای رویکرد فرهنگی است.

پاکدل با اشاره به اهمیت گردش مدیریتی در سازمان‌ها تأکید کرد: هر نوع تغییر و تحولی باعث تزریق ایده‌ها و انرژی جدید به سازمان‌ها می‌شود و امروز نیز در همین راستا شاهد تغییر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی هستیم و جا دارد از زحمات و تلاش‌های جناب انصاری فر به‌عنوان مدیرکل بنیاد مرکزی تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: جناب توحید نژاد نیز از نیرو‌های باسابقه استان مرکزی هستند که شناخت خوب و کاملی از ایثارگران استان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان دارد و امیدواریم با همراهی تمام همکاران بنیاد مرکزی شاهد پیشرفت‌ها و تحولات بیشتری در این استان باشیم.

 در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از زحمات مرتضی انصاری فر به‌عنوان مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تقدیر شد و حکم محمدرضا توحیدنژاد سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به وی تقدیم شد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر خود با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر اراک به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار