فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

مراکز آموزشی نیروی پدافند هوایی به سوی تخصص‌محوری پیش می‌رود

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: آینده مراکز آموزشی در نیروی پدافند هوایی به گونه‌ای ترسیم شده است که از علوم آکادمی و تئوری محض عبور کرده و به سمت تخصص‌محوری و مهارت‌آموزی متناسب با انواع تهدیدات احتمالی در آینده پیش برویم.
کد خبر: ۴۶۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 14June 2021

مراکز آموزشی نیروی پدافند هوایی به سمت تخصص محوری پیش می‌رودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از مرکز آموزش‌های تخصصی این نیرو بازدید کرد.

امیر صباحی‌فرد در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌های راهبردی مرکز آموزش‌های تخصصی نیروی پدافند در ارتقای آموزش و سطح مهارت‌آموزی کارکنان این نیرو، اظهار داشت: مراکز آموزشی نیروی پدافند در تربیت نیروی انسانی ماهر، متعهد و کارآمد و تحویل آن به بدنه این نیرو نقش مهم و اساسی دارند که بحمدالله با وجود مدیران، فرماندهان و استادان توانمند در این حوزه بیش از پیش شاهد شکوفایی و افزایش توان رزم کارکنان هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش رکن اساسی تحول و جهش در نیرو‌های مسلح است، افزود: مهم‌ترین سرمایه‌های یک سازمان، نیروی انسانی آن است و اگر یک اداره و سازمانی از عناصر آموزش‌دیده، متعهد و ماهر برخوردار نباشد، قطعاً در انجام وظایف محوله با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد؛ لذا نیروی انسانی متخصص، مهمترین عامل اثربخشی فعالیت، عملکرد و اقدامات یک سازمان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: با توجه به حوزه تهدیدات گسترده در سطح دنیا و سطح عمومی جنگ‌ها، آینده مراکز آموزشی در نیروی پدافند هوایی به گونه‌ای ترسیم شده است که از علوم آکادمی و تئوری محض عبور کرده و به سمت تخصص‌محوری و مهارت‌آموزی متناسب با انواع تهدیدات احتمالی در آینده پیش برویم.

امیر صباحی‌فرد در ادامه با تأکید بر حضور حداکثری کارکنان این نیرو در عرصه انتخابات، گفت: صلابت ایران اسلامی و پیشرفت‌های روزافزون در تمامی حوزه‌های پزشکی، هسته‌ای، نظامی و... هیچ ربطی به بیرون از مرز‌ها و بیگانگان ندارد و حضور حداکثری هموطنان عزیزمان بالاخص جوانان پرشور، متعهد و با اخلاص در عرصه انتخابات، موجب ناامیدی و کوری چشم دشمنان این مرز و بوم خواهد شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار