حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمن برای عدم مشارکت در انتخابات سنگ تمام گذاشته است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: دشمن با تمام اعوان و انصار خود به میدان آمده است و برای مایوس کردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات سنگ تمام گذاشته است لذا موظف هستیم در مقابل این توطئه بایستیم.
کد خبر: ۴۶۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 14June 2021

دشمن برای عدم مشارکت در انتخابات سنگ تمام گذاشته استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین بزرگداشت و تجلیل از روحانیون رزمنده دوران دفاع مقدس و نیز طلبه‌های بسیجی جهادی استان در سالن غدیر ستاد سپاه کربلا با تبریک دهه کرامت با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: ان شاء الله شاهد یک انتخابات پرشور دشمن شکن باشیم. انتخاب اصلح با ویژگی‌ها و شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اولویت دوم ما است تا دولت کریمه و جوان انقلابی محقق شود.

محمدی لائینی در ادامه با بیان اینکه امیدآفرینی و رفع مشکلات با تشکیل دولت جوان انقلابی امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است لذا وظیفه و تکلیف سنگینی بر دوش ما گذاشته شده است. شیطان با تمام اعوان و انصار خود به میدان آمده است و برای مایوس کردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات سنگ تمام گذاشته است لذا موظف هستیم در مقابل شیطان بایستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تصریح بر اینکه مردم، ولی نعمت هستند، خاطرنشان کرد: جمهوریت و اسلامیت یک اصل مهم است و نباید اجازه بدهیم بعد جمهوریت کمرنگ شود چرا که اگر این تفاق بیفتد انقلاب اسیب می‌بیند. مردم در تمامی میدان‌ها به امام و رهبر معظم انقلاب آری گفتند لذا برکات این آری گفتن را در انقلاب دیده‌ایم که عزت و اقتدار ایران اسلامی از برکات آری گفتن مردم به امامین انقلاب است.

محمدی لائینی با اشاره به اعتراف دشمن مبنی بر اینکه سیاست‌های انقلاب اسلامی فراگیر شده است، اضافه کرد: دشمن با هزینه‌های هنگفتی که در مقابل سیاست انقلاب اسلامی خرج کرده، شکست خورده است. امام مردم را پای کار آورد و مردم در صحنه‌ها حاضر شدند.

وی با بیان اینکه مردم نیز امام را کشف کردند، گفت: مردم هم گفتند آن کسی که عزت و استقلال به آن‌ها میدهد امام است؛ لذا انقلاب اسلامی بوجود آمد. انقلاب اسلامی ایران مختص به ایران نیست بلکه انقلاب مستضعفین جهان است، لذا بسیج نیز بسیج مستضعفان جهان است از همین رو دشمن از مدل حکومت ایران می‌ترسد. پیوند مردم با امام امت همیشه پیروزی می‌آورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید به جوانان اعتماد کرد، گفت: اگر بی‌رغبتی از مردم نشان داده می‌شود بخاطر عملکرد بد مسئولان است که مردم را ناراضی کردند. اما مردم مشکلات را به پای نظام و انقلاب نمی‌گذارند بلکه آنان را از چشم مسئولان می‌بینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار