حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی:

انتخاب آگاهانه مردم، مانع روی کار آمدن مسئولان بی‌کفایت خواهد شد

مشاور وزیر اطلاعات گفت: مردم باید با حضور در انتخابات و رأی قاطع و انتخاب درست خود مانع حضور مسئولان بی‌کفایت شوند.
کد خبر: ۴۶۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ - 14June 2021

به گزارش دفاع‌‌پرس از مشهد، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در دیدار جمعی از مدیران مسئول رسانه‌های استان خراسان رضوی، با بیان این که اهالی رسانه در طول ۴۲ سال حیات انقلاب اسلامی همیشه با نظام همراه بوده‌اند، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی، در پایان هر دوره ریاست جمهوری، انتقاداتی به دولت مستقر بوده و امیدهایی نسبت به دولت بعدی ایجاد شده، با این وجود همه دولت‌ها کشور را در تمامی عرصه‌ها در طول این سال‌ها جلو برده‌اند. 

وی در ادامه با اشاره به لزوم ارتباط و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و قشر آگاه جامعه، گفت: مردم به لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده‌اند و نسبت به آن اعتراض دارند اما این مشکلات با صحبت و گفت‌وگو با مسئولان قابل پیگیری و رفع است. مشاور وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت نقش‌آفرینی مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم باید با حضور در انتخابات و رأی قاطع و انتخاب درست خود مانع حضور مسئولان بی‌کفایت شوند. 

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی ضمن تأکید بر اهمیت مشکلات اقتصادی، گفت: قهر انتخاباتی نه محصول مشکلات اقتصادی مردم بلکه محصول جنگ رسانه‌‌ای و عملیات روانی است. دشمن در جنگ رسانه‌ای سال‌ها سرمایه‌گذاری کرده تا در نهایت بتواند به اهداف نهایی خود دست یابد و عده‌ای در داخل هم همین حرف‌‌ها را از روی ساده لوحی تکرار می‌کنند. دشمنی که دائماً دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زند سال‌هاست که ایران را مورد تحریم‌‌های مختلفی از جمله تحریم دارویی قرار داده و علیه انتخابات و دموکراسی در ایران فعالیت می‌کند. 

این مقام امنیتی استان خراسان رضوی، با اشاره به این که دشمن در همه نبردهای نظامی، نرم و جنگ اقتصادی شکست خورده و به این شکست اذعان کرده، گفت: امروز تنها حربه دشمن، رسانه، عملیات روانی و ناامید کردن مردم است. در طول ۴۲ سال حیات انقلاب تسلامی، ایران مستقل، قوی، منسجم، مبارز و انقلابی در برابر تمامی عرصه‌ها می‌جنگد و تلاش می‌کند و در برابر این فشارها زخمی است و این زخم را رسانه‌ها، فرهنگی‌‌ها و افراد صاحب مسئولیت باید التیام دهند. 

وی ادامه داد: رسانه‌های خارجی هر روز کشور را آنالیز می‌کند اما ما در داخل، دستاوردها، موفقیت‌ها، قدرت‌ها و ظرفیت‌ها را آنالیز و مورد دفاع قرار نمی‌دهیم. کشور به قدری توانمند است که امنیت آن ۷۰ کیلومتر خارج از مرزها، تأمین می‌شود و حتی از هم‌پیمانان خود در منطقه هم حمایت می‌‌کند، در سایر حوزه‌‌ها همچون بهداشت و درمان، ساخت موشک و ماهواره هم کشور به جایگاهی دست پیدا کرده که دشمن قصد سانسور آن را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها