حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه عاشورا:

صحنه انتخابات مظهر امت اسلامی در پشتیبانی از انقلاب اسلامی است

سردار «خرّم» با تأکید بر اینکه صحنه انتخابات به‌عنوان تجلی‌گاه مظهر امت اسلامی در پشتیبانی از انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان می‌دانند که برخی از مسئولان کم‌کاری کرده‌اند، بر همین اساس فکر می‌کنند ملت ایران صحنه انتخابات را خالی خواهد گذاشت.
کد خبر: ۴۶۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ - 15June 2021

صحنه انتخابات مظهر امت اسلامی در پشتیبانی از انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه «عاشورا» استان آذربایجان شرقی در نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع «حضور حداکثری و انتخاب اصلح» که در بیت امام جمعه اهر برگزار شد، اظهار داشت: ناامیدسازی و بی‌اعتمادسازی مردم، از اهداف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و دشمن با سیاسی‌کاری و عملیات روانی، تمامی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برد.

وی با اشاره به اینکه حیات طیبه انقلاب اسلامی علی‌رغم توطئه‌ها در حال پیشرفت و ترقی است، افزود: دوران طاغوت چیزی جز خفت و خواری نداشت، در حالی که انقلاب اسلامی در دوران ۴۲ ساله حیات خود، با آن‌که توطئه‌های دشمنان متوقف نشد و حتی افزایش نیز یافته، در حال طی کردن پله‌های ترقی و پیشرفت است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اگر بخواهیم اهداف انقلاب اسلامی را همانند ۴۲ سال قبل ادامه دهیم، یک سری شرط و شروط‌هایی دارد، امروز به‌عنوان مسلمان مکلف هستیم تا از امام‌مان تبعیت کرده و لحظه‌ای از بیعت با امام غفلت نکنیم.

وی با اشاره به آخرین دیدار خود با شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر قداست عمل در جمهوری اسلامی تأکید مؤکد داشت و می‌گفت انقلاب ۴۲ سال قبل ملت ایران موجب احیای اسلام در ایران شد.

سردار خرّم با بیان اینکه استکبار جهانی در جبهه مقاومت به دنبال انفصال امت اسلامی است، یادآور شد: ما در جبهه مقاومت هدف اتصال و یکپارچگی امت اسلامی هستیم، در حالی که غربی‌ها هم اهداف نابودی اتحاد مسلمانان را دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: بعد از ۴۲ سال متأسفانه برخی سوءمدیریت‌ها، رخ‌دادها، روی‌داد‌ها و... و در کنار این‌ها عملیات روانی دشمنان، از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی در فضای مجازی درصدد دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی، ناامیدسازی و بی‌اعتمادسازی مردم را از اهداف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن با سیاسی‌کاری و عملیات روانی، تمامی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برد و از طرفی چنین القاء می‌کند که ملت ایران مسئولان شما توان مدیریت ندارند.

سردار خرّم با تأکید بر اینکه صحنه انتخابات به‌عنوان تجلی‌گاه مظهر امت اسلامی در پشتیبانی از انقلاب اسلامی است، بیان کرد: دشمنان می‌دانند که برخی از مسئولان کم‌کاری کرده‌اند و بر همین اساس فکر می‌کنند ملت ایران صحنه انتخابات را خالی خواهد گذاشت؛ در حالی که مردم ما در انتخابات خردادماه با حضور حداکثری خود، پاسخ دندان‌شکنی به نقشه‌های شوم دشمنان می‌دهند.

فرمانده سپاه عاشورا از توزیع میلیونی بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب‌پذیر آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: در جریان شیوع ویروس کرونا، مردم آذربایجان‌شرقی به بسیج و سپاه استان اعتماد کرده و یک میلیون و ۷۰۰ هزار بسته معیشتی برای توزیع در بین اقشار آسیب‌پذیر دادند.

وی تصریح کرد: همین غربی‌ها که جمهوری اسلامی را متهم می‌کنند، هر کسی رأی ندهد را اذیت می‌کنند، در حالی که اگر در غرب طبق قوانین خودشان کسی در انتخابات رأی ندهد، از خدمات دولتی محروم می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا با ذکر اینکه در جمهوری اسلامی، رئیس‌جمهور اختیارات بسیاری دارد، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت چهار ساله کشور از سوی مردم تعیین می‌شود و هر اندازه که رئیس‌جمهور با بالاترین رأی انتخاب شود، جایگاه جمهوری اسلامی در جوامع بین‌المللی تقویت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار