فرمانده نزاجا:

نیروی زمینی ارتش در عرصه مقابله با کرونا شعار «ارتش فدای ملت» را محقق کرد

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اقدامات گسترده ارتش در عرصه مقابله با کرونا گفت: نیروی زمینی ارتش در این عرصه، شعار «ارتش فدای ملت» را محقق کرد.
کد خبر: ۴۶۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ - 15June 2021

امیر حیدریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا و دومین بیمارستان پایش سلامت نزاجا که به همت هوانیروز ارتش راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جهت برگزاری انتخاباتی گسترده و پرشور تمامی ظرفیت‌های لازم را پای کار خواهد آورد.

وی با بیان اینکه در این انتخابات نیز همچون گذشته لبیک‌گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود، افزود: یگان‌های بالگردی ما از آمادگی کامل در جهت حمایت و پشتیبانی از برگزاری انتخابات برخوردارند و همچنین دیگر نیر‌وهای ما در مرز‌ها امنیت کشور را تأمین می‌کنند.

فرمانده نزاجا با اشاره به نقش نیروی زمینی در مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی محوری از آغازین روز‌های شیوع کرونا با قدرت وارد عرصه شد و با غربالگری، ضدعفونی معابر، ایجاد نقاهتگاه‌ها و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش، بار دیگر شعار «ارتش فدای ملت» را به ظهور رساند.

امیر حیدری اضافه کرد: ارتش پس از ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح به سرعت قرارگاه پدافند زیستی را تشکیل داد و ۲۸ بیمارستان را در خدمت بهداشت و درمان کشور قرار داد؛ ارتش همچنین بیمارستان هاجر را به این موضوع اختصاص داده و ۱۲ هزار کادر پزشکی را در این رابطه به خدمت گرفته است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی در ۱۲ استان نقاهتگاه ایجاد کرده و هشت شهید مدافع سلامت را نیز در طول خدمت‌رسانی تقدیم نظام سلامت کشور کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: الحمدلله با تلاش‌های صورت گرفته امروز مرکز واکسیناسیون با دست باکفایت دریادار «سیاری» افتتاح شد و امیدواریم این مرکز اولین مرکزی باشد که واکسن ایرانی در آن تزریق می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها