معاون هماهنگ‌کننده ارتش تأکید کرد؛

آمادگی ارتش برای پشتیبانی همه‌جانبه از وزارت بهداشت در عرصه مقابله با کرونا

دریادار سیاری گفت: ارتش امروز آمادگی دارد تا در هر جایی که نیاز باشد در حوزه مقابله با کرونا از تمامی ظرفیت‌های خود در این حوزه استفاده کند و امکانات و توانمندی خود را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.
کد خبر: ۴۶۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ - 15June 2021

دریادار سیاریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا و دومین بیمارستان پایش سلامت نزاجا که به همت هوانیروز ارتش راه‌اندازی شد، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش همواره پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی بوده و در میادین مختلف رزمی و حوادث غیرمترقبه این مهم را به اثبات رسانده است.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزه با عناصر ضد انقلاب حضور مؤثر یافت و علی‌رغم مشکلات، مردانه تا آخرین نفس در این مسیر ایستادگی کرد و تاکنون با غائله‌های مختلفی در مرز‌های کشور مقابله کرده است.

دریادار سیاری ادامه داد: نیروی زمینی پس از تجاوز دشمن بعثی، وارد عرصه دفاع مقدس شد و هشت سال جنگ تحمیلی را با سرافرازی و اقتدار پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه امروز ما به پیروزی‌های‌مان در عرصه دفاع مقدس افتخار می‌کنیم، گفت: هوانیروز نیز به‌عنوان بخش هواپیمایی نزاجا در عرصه دفاع مقدس خوش درخشید و به‌ویژه در عملیات «مرصاد» پوزه منافقین را به خاک مالید و با نقش‌آفرینی در این عملیات، مهر تأییدی بر دیگر موفقیت‌هایش در دوران دفاع مقدس زد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش اضافه کرد: هوانیروز امروز نیز در عرصه خودکفایی و ساخت تجهیزات و سلاح‌های مورد نیاز در رأس و قله پیشرفت قرار دارد.

امیر سیاری عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه نیروی زمینی با ارتقای توان رزمی و با تکیه بر توانمندی داخلی توانسته سلاح‌های مورد نیاز را در داخل طراحی و تولید کند؛ لذا امروز با اقتدار می‌گوییم که در برابر هر تهدیدی می‌ایستیم و کسی جرأت ندارد که نگاه چپ به مرز‌های کشور ما بیندازد؛ چراکه ملت ایران به‌واسطه برخورداری از نیرو‌های مسلح متخصص، آموزش‌دیده، کارآمد و مجهز در اوج قله اقتدار قرار دارند.

وی اظهار داشت: امروز نیروهای ارتش در مرز‌های جنوب، غرب، جنوب غربی، شمال غربی و جنوب شرقی کشور جهت برقراری امنیت حضور مستمر دارند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: رشد، پیشرفت و آرامش امروز زیر سایه امنیت شکل گرفته است و توسعه کشور نیز وابسته به امنیت است؛ لذا اگر تلاش نیرو‌های مسلح در حوزه دفاع و امنیت نبود، امروز شاهد این پیشرفت‌ها در سطوح مختلف نبودیم.

دریادار سیاری با بیان اینکه ارتش به‌ویژه نزاجا و هوانیروز در تمامی حوادث غیرمترقبه همواره پادررکاب نظام و انقلاب بوده‌اند، گفت: نیروی زمینی و هوانیروز قهرمان در زلزله منجیل، زلزله بم، زلزله کرمانشاه و حادثه سیل در استان‌های لرستان و خوزستان همواره پیشرو و پادررکاب بوده‌اند و شعار ارتش فدای ملت را به منصه ظهور رسانده‌اند.

وی همچنین با اشاره به خدمات ارتش در حوزه مقابله با کرونا گفت: پس از دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش نیز قرارگاه پدافند زیستی را تشکیل داد و فعالیت‌های خود را در مقابله با ویروس کرونا آغاز کرد و گستره این فعالیت‌ها تهران و شهرستان‌ها را در بر گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تأکید کرد: ارتش امروز آمادگی دارد تا در هر جایی که نیاز باشد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه مقابله با کرونا از تمامی ظرفیت‌های خود در این حوزه استفاده کند و امکانات و توانمندی خود را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها