فرمانده نزاجا در جمع خبرنگاران خبر داد؛

ساخت ۵ بیمارستان صحرایی از سوی نیروی زمینی ارتش جهت پایش سلامت و واکسیناسیون

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش تاکنون پنج بیمارستان صحرایی را جهت واکسیناسیون پیش‌بینی کرده‌ است که در صورت نیاز این میزان تا ۱۵ بیمارستان افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۴۶۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ - 15June 2021

ساخت ۵ بیمارستان صحرایی جهت پایش سلامت و واکسیناسیون/ ظرفیت ساخت ۱۵ بیمارستان صحرایی توسط نزاجابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا و دومین بیمارستان پایش سلامت نزاجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی زمینی برای مقابله با ویروس کرونا ۲۸ بیمارستان اصلی خود را به بیماران کرونایی اختصاص داد و به تعداد مورد نیاز بیمارستان صحرایی در دیگر مناطق ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر از کادر پزشکی نزاجا در این رابطه وارد میدان شدند، گفت: امروز هم نیروی زمینی مراکزی را در حوزه واکسیناسیون ملت شریف ایران راه‌اندازی می‌کند تا مردم به سهولت نیازمندی خود در این زمینه را مرتفع کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون پنج بیمارستان صحرایی را جهت واکسیناسیون پیش‌بینی کرده‌ایم که در صورت نیاز این میزان تا ۱۵ بیمارستان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار