حضور حداکثری، اقتدار ملی/ بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین؛

حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه، میثاق با خون شهداست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 15June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

رهبر معظم انقلاب اسلامی: «کسانی که مردم را از رفتن پای صندوق رأی منع و القاء بی‌فایده بودن انتخابات را می‌کنند، دروغ می‌گویند که دلسوز مردم هستند، بنابراین به حرف آن‌ها اعتنا نکنید.»

حضور حداکثری و آگاهانه ملت ایران بالاخص مردم استان قزوین در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح، عملگرا و به دور از شعارهای تبلیغاتی و پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان انقلاب اسلامی است.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی سرنوشت ساز و تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

در جهان امروز جنگ واقعی، جنگ اراده‌هاست و هر کس بتواند در دستگاه محاسباتی طرف مقابل خللی وارد آورد و اراده طرف مقابل را سست کند، پیروز است. دشمنان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت‌های رسانه‌ای و مجازی می‌کوشند در آستانه مهیا شدن مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر در مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، روح ناامیدی و یأس را در جامعه تزریق نمایند و با ایجاد شائبه در فضای انتخابات زمینه بهره‌وری دشمنان ایران اسلامی را فراهم آوردند. اما ملت ایران در طول چهاردهه از پیروزی انقلاب اسلامی همه نقشه‌های دشمنان این مرز وبوم را بی اثر ساخته است و در حماسه ۲۸ خرداد بار دیگر اثبات خواهد کرد که بر آن عهدی که بسته است، باقی می ماند.

از آحاد مختلف ملت شریف ایران بالاخص مردم استان قزوین که همواره در صفوف اول انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و با تقدیم بیش از سه هزار شهید و د‌ه‌ها هزار جانباز و آزاده دین خود را به انقلاب ادا کرده اند، درخواست می کنیم که با شور و نشاط و بدون لحظه‌ای درنگ در ادامه مسیر امام و شهداء و تحقق خواسته‌های رهبر فرزانه انقلاب که همان تشکیل دولت اسلامی توسط افراد انقلابی است، به تلاش و کوشش خود ادامه دهند و چه بسا با سرعت بیشتر نیز حرکت کنند.

در عین حال از ریاست محترم جمهور منتخب مردم در آینده نیز انتظار می‌رود که در جهت اجرای کلیه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارتقا رفاه و معیشت اقتصادی و اجتماعی مردم کشور در طول دوران خدمت خویش به همراه اعضای محترم کابینه قدم برداشته و مدافع اجرای عدالت و حقوق حقه‌ی مردم عزیز، وفادار و سرافراز میهنمان باشد.

با آرزوی موفقیت، پیروزی و اقتدار بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار