فرمانده نهاجا خبر داد؛

ارائه خدمت به بیش از ۸۰ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان بعثت نهاجا

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: بیمارستان بعثت نیروی هوایی به بیش از ۸۰ هزار بیمار کرونایی خدمات ارائه کرده است.
کد خبر: ۴۶۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ - 15June 2021

امیر سرتیپ نصیرزادهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در آیین افتتاح مرکز تخصصی دندان‌پزشکی دکتر «تابش» اظهار داشت: مرکز دندان‌پزشکی تابش هفت هزار و ۶۰۰ متر مساحت دارد و در شرق تهران واقع شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز یکی از بزرگترین مراکز دندان‌پزشکی نیروی هوایی است، گفت: این مجموعه چهار هزار و ۲۰۰ متر زیربنا دارد و در سه طبقه ساخته شده است.

فرمانده نهاجا افزود: این مرکز تخصصی به نام دکتر تابش نام‌گذاری شده است؛ ایشان دارای رکورد‌ها و افتخارات فراوانی هستند که آن جمله می‌توان به انجام همزمان دو عمل جراحی، انجام جراحی در حین بمباران و همچنین ۱۸ هزار عمل جراحی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

امیر نصیرزاده ادامه داد: دکتر تابش با وجود دعوت‌نامه‌های متعدد از سوی کشور‌های مختلف، در ایران ماند و خدمت به کشور و هموطنان خود را بر مزایا و رفاه بیشتر ترجیح داد.

وی سپس با اشاره به خدمات نیروی هوایی ارتش پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، عنوان کرد: بیمارستان بعثت نیروی هوایی به بیش از ۸۰ هزار بیمار کرونایی خدمات ارائه کرده است و همچنان در حال ارائه خدمات به مردم عزیزمان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: کرونا تبعات بسیاری داشته است، اما ما از این شرایط هم استفاده کردیم و در بیمارستان بعثت یکی از بهترین بخش‌ها را ساختیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها