حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاد حوزه و دانشگاه:

روح شهید سلیمانی از عدم شرکت در انتخابات ناراضی خواهد بود

حجت‌الاسلام «رفیعی» گفت: مطمئن باشید روح سردار شهید «قاسم سلیمانی» و سایر شهدای والامقام از عدم شرکت در عرصه انتخابات، ناراضی خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ - 15June 2021

روح شهید سلیمانی از عدم شرکت در انتخابات ناراضی خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «ناصر رفیعی» استاد حوزه و دانشگاه، در مراسم هیئت رزمندگان اسلام که به مناسبت دهه کرامت در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: هرچند مردم از وضعیت اقتصادی موجود گله‌مند و به برخی مسئولان نیز بی‌اعتماد هستند، ولی این را باید بدانیم که عدم حضور در انتخابات، دشمن را خوشحال خواهد کرد.

وی با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره توبه، تصریح کرد: براساس این آیه شریفه، هر عملی که خشم دشمنان و کفار را بر می‌انگیزد، مصداق عمل صالح است و امروز می‌بینیم که دشمنان اسلام، علیه نظام اسلامی هیاهو و غوغا به راه انداخته و توطئه می‌کنند که به خیال باطل خود درصد مشارکت در انتخابات را پایین بیاورند.

رفیعی با بیان این نکته که نباید با صندوق‌های رای قهر کرد، ادامه داد: مطمئن باشید روح سردار شهید «قاسم سلیمانی» و سایر شهدای والامقام از عدم شرکت در عرصه انتخابات، ناراضی خواهد بود.

وی با اشاره به دیدگاه‌های کاندیدا‌های ریاست جمهوری، عنوان کرد: آن‌چه مسلم است، این است که همه از وضع موجود ناراضی‌اند و می‌خواهند تغییر ایجاد کنند؛ بنابراین باید با رأی به نامزد اصلح، موجبات رضایت شهدا و ناخوشنودی دشمنان را فراهم کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم که مسلمانان باید «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» باشند، افزود: مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنید و این را بدانید کسانی که با علم به اهمیت انتخابات، آن را کتمان کرده و رأی ندادن را ترویج می‌کنند، طبق سفارش قرآن، مشمول لعنت لعنت‌کنندگان خواهند شد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور در انتخابات و دیگر عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی، تاکید کرد: نظام اسلامی متکی به اشخاص نیست؛ زیرا همه می‌روند، بلکه ثمره خون هزاران شهید بوده و حفظ آن از اوجب واجبات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها