حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

حضور حداکثری در انتخابات، حفظ جمهوریت نظام است

«رستمیان» حضور حداکثری در انتخابات را حفظ جمهوریت نظام و انجام تکلیف الهی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید و آن را تکلیف کردند.
کد خبر: ۴۶۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 15June 2021

حضور حداکثری در انتخابات، حفظ جمهوریت نظام استبه گزارش دفاع‌پرس در البرز، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در جمع کارکنان بنیاد شهید اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی مدیون و مرهون خون هزاران شهید لاله‌گون، مجاهدت‌های ایثارگران و مجاهدان راه خدا و تلاش‌های دلسوزانی همچون امام (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع تقلید است و امروز پرچم سرافرازی و اقتدار آن در دنیا برافراشته است.

وی افزود: کشور ما در آستانه یک اتفاق و امتحان بزرگ و سرنوشت‌ساز یعنی حضور حداکثری در انتخابات قرار دارد، آن‌هم در شرایطی که معاندین و دشمنان در تلاش هستند تا با دستاویز قرار دادن و پررنگ کردن نارضایتی‌های مردم نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی، آنان را نسبت به ‌نظام و حضور در انتخابات دلسرد و مأیوس و نسبت به اهداف انقلاب دلسرد کنند. مردم ما هوشیار و بصیر هستند و دشمنان نمی‌توانند وضعیت معیشتی و اقتصادی را دستاویز دشمنی‌های خود قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز حضور حداکثری در انتخابات را حفظ جمهوریت نظام و انجام تکلیف الهی دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید و آن را تکلیف کردند و ما نیز امروز گوش ‌به ‌فرمان رهبر فرزانه انقلاب در انتخابات حضور پیدا خواهیم کرد.

وی گفت: امروز سروصدای بیگانگان بلند است و عده‌ای هم به این سروصدا توجه می‌کنند. کانال‌ها و رسانه‌هایی که با لابی‌گری یهود تغذیه می‌شوند و تمام رسانه‌های ضدانقلابی تلاش می‌کنند مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کنند. دشمنانی که در حال تئوری پردازی و سیاست‌گذاری برای نظام هستند تا مردم را از این مسیر خارج کنند بدانند این کارشکنی‌ها تأثیری نخواهد داشت و ملت ایران دست از اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب نخواهند کشید.

رستمیان با بیان اینکه مردم ما بارها ثابت کرده‌اند که در شرایط سخت وفادار به انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی هستند، تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه آحاد جامعه دانست و افزود: نباید نسبت به این جریانات بی‌تفاوت باشیم. امروز وظیفه ما روشنگری و آگاهی دهی به جامعه است. حضور حداقلی یا حداکثری مردم در انتخابات در سرنوشت فرد انتخاب‌شده تأثیرگذار نخواهد بود بلکه تأثیر آن بر سرنوشت نظام و انقلاب است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مهم حضور حداکثری در انتخابات و تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های نظام است که باید اتفاق بیفتد و این مهم امروز وظیفه ماست که به‌عنوان کسی که در نهادی انقلابی در حال خدمت هستیم مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کنیم. نسل امروز جامعه با نسل گذشته تفاوت دارد و باید بتوانیم به ‌درستی روشنگری و ارزش‌های نظام را برای آنان تبیین و تفسیر کنیم.

رستمیان بیان داشت: امنیت سیاسی اجتماعی این نظام به پشتوانه حمایت‌های مردم و اعتماد آن‌ها به ‌نظام است. اعتماد مردم به‌نظام بزرگ‌ترین پشتوانه کشور در راه امنیت امروز جامعه است زیرا اگر این اعتماد نباشد، کشور جمهوریت دارد اما این جمهوری نمی‌تواند فراگیر باشد و درنتیجه به جامعه آسیب خواهد زد. لذا ما امروز تکلیف داریم علاوه بر حضور پرشور به‌عنوان فردی که کارگزار این نظام و مردم هستیم دیگران را نیز ترغیب به حضور در انتخابات کنیم.

وی ابراز داشت: بنیاد شهید نهادی انقلابی است که با اهداف و ارزش‌های اسلام و انقلاب رشد کرده است. کارکنان بنیاد باید با اعتقاد قلبی و معنویت دو چندان فعالیت کنند و علاوه بر خدمتگزاری مخلصانه به ایثارگران در برنامه‌های معنوی همچون نماز جماعت و پنج‌شنبه‌های شهدایی که به همت معاونت فرهنگی در سه گلزار امام‌زاده محمد (ع)، امامزاده طاهر (ع) و گلزار شهدای چهارصد دستگاه در حال اجراست، حضور فعال داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز متذکر شد: بنیاد شهید امروز با چالش بازنشستگی و خروج نیروهای باتجربه مواجه است و در حال انتقال به نسل جوان قرار دارد. نیروهای جوانی که امروز در این مجموعه در حال خدمت هستند باید بدانند نسل گذشته با وجود مشکلات فراوان، با اعتقاد قلبی زحمات زیادی را متحمل شده‌اند و باید همین راه را ادامه دهند و معنویت بنیاد شهید را تقویت و از میراث شهدا پاسداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها