فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

ایستادگی در مقابل ظلم از ویژگی‌های شهداست

سردار «رزمجو» با بیان اینکه تمام کشورهای دنیا از حماسه‌آفرینی‌های شهدا صحبت می‌کنند، گفت: ایستادگی در مقابل ظلم از ویژگی‌هایی است که شهدا خلق کردند.
کد خبر: ۴۶۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ - 15June 2021

ایستادگی در مقابل کاخ های زور و ظلم از ویژگی‌هایی است که شهدا خلق کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در دیدار با خانواده شهید «سید امیرمظفر موسوی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خانواده معظم شهدا مشعل‌دار فروزان آسمان تابناک جمهوری اسلامی ایران و در خارج از کشور هستند.

وی با بیان اینکه تمام کشورهای دنیا از حماسه آفرینی های شهدا صحبت می کنند، گفت: ایستادگی در مقابل کاخ های زور و ظلم از ویژگی‌هایی است که شهدا خلق کردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل دشمن برای ما یک تاریخی شد که این تاریخ پر از حماسه و تجربه است.

رزمجو با بیان اینکه ایستادگی در مقابل دشمن و صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدا درس های فراوانی را به ما آموخت، افزود: از تاریخ صدر اسلام از صبر و استقامت حضرت زینب (س) و خاندان اباعبدالله الحسین (ع) صحبت شد که آموختن همین صبر و استقامت خانواده معظم شهدا برای اقشار مختلف عبرت آموز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار