مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات، تداوم راه امام و شهداست

مرتضوی دعوت به حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد را حرکت در مسیر امام و شهدا برشمرد و گفت: انتخابات حقی است که امام و شهدا به ما دادند و باید با حضور حداکثری در راستای حفظ ارزش‌ها گام برداریم.
کد خبر: ۴۶۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ - 15June 2021

دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات، تداوم راه امام و شهدا استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران، با دعوت از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات پیش‌رو، حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد را حرکت در مسیر امام و شهدا برشمرد و اظهار داشت: انتخابات حقی است که امام و شهدا به ما دادند و باید با حضور حداکثری در راستای حفظ ارزش‌ها گام برداریم.

وی افزود: شرکت در انتخابات، دعوت دیگران برای حضور در پای صندوق‌های رأی، انتخاب درست و آگاهانه و در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب، یک تکلیف است که همه ما وظیفه داریم تا در این امر مهم و سرنوشت‌ساز مشارکت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتخاب درست، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بار‌ها از انتخابات به عنوان یک فرصت یاد کردند و امروز همه ما برای استفاده صحیح از این فرصت باید هوشمندانه و آگاهانه، یک انتخاب اصلح برخواسته از رای مردم و با روحیات خدمت داشته باشیم.

مرتضوی حفظ دستاورد‌های شهدا در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و حوادث پس از آن را از مصادیق حرکت در مسیر امام (ره) دانست و تأکید کرد: اقتدار و امنیت کشور حاصل خون هزاران شهید و مجاهدت جانبازان و آزادگان سرافراز است و باید همه ما در جبهه انتخابات حضوری پررنگ داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران گفت: به فضل الهی مردم روز ۲۸ خرداد را با حضور پررنگ و حماسه‌ساز در شعب اخذ رأی به یک حماسه تاریخ‌ساز مبدل می‌کنند و ان‌شاءالله دشمنان قسم‌خورده انقلاب مأیوس و ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار