حضور حداکثری، اقتدار ملی/ بیانیه سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی؛

مشارکت در انتخابات، ادای دین به ایثار مدافعان وطن است

سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی خراسان رضوی در بیانیه‌ای به تشریح الزامات و راهکارهای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پرداخت.
کد خبر: ۴۶۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ - 15June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی خراسان رضوی در بیانیه‌ای به تشریح الزامات و راهکارهای تحقق مشارکت حداکثری پرداخت.

در این بیانیه آمده است:

انتخابات نمادی از مردم‌سالاری دینی، نعمت و برکتی است که با مشارکت حداکثری مردم عینیت می‌یابد و حضور آحاد مردم در این عرصه‌ها از واجبات است. همچنین که پیر مراد ما امام راحل فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است» و حضور در انتخابات بیعتی مجدّد برای حفظ نظام و به منزله درود و تحیاتی به روان پاک شهدا و اعلام صریح حمایت از جبهه پرتلاش مجاهدان محور مقاومت در برابر طواغیت و استکبار جهانی است.

امروز دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند که انتخابات در فضای سرد برگزار شود تا حضور حداکثری نباشد و به اشکال مختلف مردم از حضور در این عرصه دلسرد باشند لذا جامعه ستایشگری خراسان رضوی به عنوان عضوی از جبهه پرتوان ولایت، با همه توان مقابل تحریم، تهدید و محدودیت‌های دشمنان سینه سپر کرده و از ملت با بصیرت ایران درخواست دارند با مشارکت حداکثری و شکوهمند خود در انتخابات، این تبلیغات مخالفان و بدخواهان را خنثی کنند.

امت وفادار نیز با در نظر گرفتن معیارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و انتخاب اصلح، دین خود را ادا کرده و حماسه‌ای حقیقی در راستای محور مقاومت و همسنگران حاج قاسم سلیمانی خلق نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار