فرماندار همدان:

باید به دنبال فراهم کردن حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم باشیم

علی‌محمدی گفت: قانون نقشه راه را برای ما مشخص کرده  است، باید بی‌طرفانه با هدف صیانت از آرا مردم صرفا به دنبال فراهم کردن حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم باشیم.
کد خبر: ۴۶۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 15June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «محمد علی‌محمدی» فرماندار همدان در جریان بازدید از ستادهای مرکزی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در همدان اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان همدان هماهنگی و همکاری لازم را به طور مستمر با ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در چارچوب قوانین و مقررات ستاد انتخابات کشور و ستاد ملی کرونا به انجام رسانده است.

وی با بیان اینکه نقطه اشتراک همه ستادهای تبلیغاتی و عوامل اجرایی انتخابات تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است افزود: تسهیل در امر فعالیت‌های ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات٬ برگزاری برنامه‌های سخنرانی و تریبون آزاد با هدف افزایش شور و نشاط انتخاباتی انجام می‌شود.

فرماندار همدان با اشاره به نقش مهم مردم در تعیین سرنوشت کشور عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این باره باید نصب العین همه ما باشد.

این مسئول با بیان اینکه قانون نقشه راه را برای ما مشخص کرده  است، مطرح کرد: باید بی طرفانه با هدف صیانت از آرا مردم صرفا بدنبال فراهم کردن حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم باشیم. اگرچه فضای فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات یک فضای  رقابتی است، اما امیدواریم شاهد وحدت نظر و انسجام در بین فعالان ستادهای تبلیغاتی نامزدها باشیم. ضمن فراهم کردن همه ملزومات مورد نیاز برای شعب اخذ رای٬ تدابیر لازم با عنایت به دستورالعمل‌های بهداشتی نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار