حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

دشمن از حضور حداکثری به طور قطع سیلی بزرگ خواهد خورد

سرهنگ «مختاری» گفت: راهبرد امروز دشمن این است که مردم در پای صندوق‌های حضور حداقلی داشته باشند، دشمن از حضور حداکثری به طور قطع سیلی بزرگ خواهد خورد.
کد خبر: ۴۶۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ - 15June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی مختاری» مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان، در جمع بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان اظهار داشت: انتخابات نماد وحدت و همبستگی ملی برای ملت بزرگ ایران است،

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات ضامن و پشتوانه اقتدار نظام است، گفت: انتخاب هدفمند و فرد اصلح و انقلابی و حضور حداکثری ضامن امنیت ملی و موفقیت کشور در تمام عرصه‌های بین المللی است.

مختاری ادامه داد: راهبرد امروز دشمن این است که مردم در پای صندوق‌های حضور حداقلی داشته باشند، در هیچ مقطعی دشمنان ما اینقدر حساس نبودند که این همه بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد متمرکز شده باشند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: دشمن از حضور حداکثری به طور قطع سیلی بزرگ خواهد خورد و برگ زرینی در کارنامه درخشان انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: مردم سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند، بنابراین توجه به معیشت و اقتصاد و به ویژه مشکلات جوانان در دو محور اشتغال و ازدواج از مهمترین خواسته‌های مردم است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات ضامن و پشتوانه اقتدار نظام است، یادآور شد: انتخاب هدفمند و فرد اصلح و انقلابی و خدایی و حضور حداکثری ضامن امنیت ملی و موفقیت کشور در تمام عرصه‌های بین المللی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار