حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

روشنگری در عرصه‌ انتخابات یکی از رسالت روحانیت است

حجت‌الاسلام «طاهری» با بیان اینکه مبلغین حوزه دین باید بصیرت سیاسی لازم را به مردم انتقال دهند گفت: رسالت روحانیت، روشنگری برای مردم در عرصه‌های مختلف و به ویژه انتخابات است.
کد خبر: ۴۶۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ - 15June 2021

روشنگری برای مردم در عرصه‌ انتخابات یکی از رسالت روحانیت استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدرضا طاهری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در جمع فعالان تبلیغی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شبکه تبلیغی و روحانیت مرجع مورد اعتماد متدینین در تشریح ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح هستند و نباید در کارزار انتخابات سکوت کنند.

وی با اشاره به نقش مهم مبلغین در انتخابات گفت: مبلغین حوزه دین باید بصیرت سیاسی لازم را به مردم انتقال دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هر چند شبکه تبلیغی و سایر تشکل‌های مذهبی، نباید ستاد انتخاباتی شوند؛ اما با ارائه شاخص‌ها و ویژگی‌های انتخاب اصلح از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش مهمی در افزایش آگاهی و بصیرت سیاسی اقشار مختلف مردم بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه رسالت روحانیت، روشنگری برای مردم در عرصه‌های مختلف و به ویژه انتخابات است افزود: شبکه تبلیغی و مبلغین حوزه دین نباید در مسئله مهم انتخابات سکوت کنند، بلکه مسئولیت دارند با تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح در کلام ائمه معصومین (ع) به مردم نشان دهند مصداق این شاخص‌ها کیست.

وی با بیان اینکه روحانیت، پیشتاز ارتقای بصیرت جامعه اسلامی است، تصریح کرد: شبکه تبلیغی و مبلغین نباید نسبت به وقایع و گرایش‌های سیاسی مردم بی‌اعتنا باشند و لازم است در راستای افزایش سطح آگاهی سیاسی مردم متناسب با تحولی که در جامعه اتفاق می‌افتد نقش راهبری فکری خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار