حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه:

انتخاب فرد اصلح موجب قدرتمندی ایران در جهان خواهد شد

«غضنفری» با اشاره به اینکه باید در انتخابات فرد اصلح انتخاب شود، گفت: انتخاب فرد اصلح موجب استحکام و قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 15June 2021

انتخاب فرد اصلح موجب قدرتمندی ایران در جهان خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عزیز غضنفری» معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در نشست بصیرتی در شهر «خورموج»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: پروژه دشمنان و جریان ضد انقلاب در خارج از کشور این است که مشارکت مردم زیر ۵۰ درصد باشد تا از این طریق بتوانند انتخابات را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه دشمنان درپی این هستند که انتخابات در ایران را مشروع نخوانند، گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از ما این است که در افزایش حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی کمک کنیم.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: دشمنان نظام می‌دانند که از طریق انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی علیه ایران خنثی خواهد شد.

غضنفری با اشاره به اینکه باید در انتخابات فرد اصلح انتخاب شود، خاطرنشان کرد: انتخاب فرد اصلح موجب استحکام و قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار