رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تأمین اعتبار پروژه‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

«شهابی‌نسب» با بیان این‌که برای تکمیل دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در حد توان اعتبارات ویژه اختصاص خواهد یافت، گفت: برای تعمیر و تجهیزات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استانی و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز اعتبار در نظر خواهیم گرفت.
کد خبر: ۴۶۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ - 15June 2021

تأمین اعتبار پروژه‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست بررسی پروژه‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز (سه‌شنبه) با حضور سرهنگ «امیرعباس‌آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «علی شهابی‌نسب» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی یادمان‌های شهدا در شهرستان‌های استان خبر داد و اظهار داشت: برای کمک به ساماندهی یادمان‌های شهدا، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

شهابی‌نسب با بیان این‌که برای تکمیل دانشنامه استانی دفاع مقدس، در حد توان اعتبارات ویژه اختصاص خواهد یافت، تأکید کرد: برای تعمیر و تجهیزات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز اعتبار در نظر خواهیم گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، با اشاره به اهمیت ایجاد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان، اظهار داشت: ایجاد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد نقش به‌سزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

آسمند افزود: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در راستای معرفی رشادت‌ها و حماسه‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در طول تاریخ دفاع مقدس حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها