حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار گناوه:

انتخابات یکی از مؤلفه‌های اصلی در نظام جمهوری اسلامی است

«غلامرضا مهرجو» با بیان اینکه انتخابات به‌عنوان مهم‌ترین نماد دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود است، گفت: انتخابات یکی از مؤلفه‌های اصلی در نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۴۶۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 15June 2021

انتخابات یکی از مؤلفه‌های اصلی در نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «غلامرضا مهرجو» فرماندار گناوه، امروز (سه‌شنبه) در نشست آموزشی و توجیهی نمایندگان اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در این شهرستان، با بیان اینکه انتخابات به‌عنوان مهمترین نماد دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود است، اظهار داشت: انتخابات یکی از مؤلفه‌های اصلی در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتخابات ۲۸ خرداد امسال از لحاظ داخلی و بین‌المللی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برای کشورمان برخوردار است، گفت: انتخابات فرصتی بی‌نظیر برای حفظ، اقتدار و سرنوشت آینده کشور است.

مهرجو خاطرنشان کرد: انتخابات مورد هدف جریان‌ها و رسانه‌های معاند قرار دارد تا به‌نحوی اهمیت و حساسیت و ارزش آن را در نظام تصمیم‌گیری جمهوری اسلامی کمرنگ جلوه دهند و بین حاکمیت و مردم تفرقه‌افکنی کنند؛ ولی با هوشیاری مردم به اهداف خود نخواهند رسید.

فرماندار گناوه تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی همه امور به اتکا نظر و آرا مردم است و در همه عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی مردم حضوری پررنگ، و مؤثر و نتیجه بخش داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد، بیش از ۸۵ درصد فرایندهای برگزاری این انتخابات در شهرستان گناوه انجام شده و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم با همکاری و تعامل بین هیئت‌های اجرایی و نظارت فراهم شده‌ است، افزود: با همدلی و همراهی همه دست‌اندرکاران و مشارکت مردم، انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری در تراز نظام جمهوری اسلامی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که موجب تقویت اعتماد و رضایت عمومی در سطح جامعه می شود.

فرماندار گناوه اظهار داشت: اصل و اساس برنامه مجریان و ناظران و نامزدهای انتخابات پایبندی به قانون و قانونمداری، رعایت اصل بی‌طرفی و توجه به پروتکل‌های بهداشتی و حفظ آرامش در شعب اخذ رأی است که باید در همه مراحل انتخابات مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها