حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات بوشهر:

حضور حداکثری مردم دشمن را در رسیدن به خواسته‌هایش ناکام می‌گذارد

ایرانی گفت: لازم است زمینه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات فراهم شود تا ضمن اثرگذاری بر آینده خود و کشور، دشمن را در رسیدن به خواسته‌هایش ناکام بگذارند.
کد خبر: ۴۶۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ - 15June 2021

حضور حداکثری مردم دشمن را در رسیدن به خواسته‌هایش ناکام می گذاردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد تقی ایرانی» رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به انتخابات جمعه 28 خرداد اظهار داشت: تمام تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، پرشور، قانونمند و پاک در شهرها و روستاهای استان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات 797 هزار و 951 نفر در این استان واجد شرایط لازم برای شرکت در رأی‌گیری هستند، گفت: از این تعداد 18 هزار و 438 نفر معادل 2.3 درصد جوانانی تشکیل می‌دهند که برای نخستین بار می‌توانند در عرصه انتخابات مشارکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: لازم است زمینه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات فراهم شود تا ضمن اثرگذاری بر آینده خود و کشور، دشمن را در رسیدن به خواسته‌هایش ناکام بگذارند.

ایرانی با بیان اینکه در 93 شعبه اخذ رأی، انتخابات الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: انتخابات شوراهای شهر در بوشهر به صورت تمام الکترونیک و در 93 شعبه اخذ رأی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار