حضور حداکثری، اقتدار ملی/ با صدور بیانیه مشترکی صورت گرفت؛

دعوت ائمه جمعه شمال‌غرب کشور از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات

نمایندگان ولی‌فقیه در چهار استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان با صدور پیام مشترکی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
کد خبر: ۴۶۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ - 15June 2021

دعوت ائمه جمعه شمال‌غرب کشور از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، نمایندگان ولی فقیه در استان های آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان در پیامی مشترک از مردم این خطه برای مشارکت گسترده در انتخابات 28 خرداد ماه جاری دعوت کردند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید «مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد علی آل هاشم»، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، «سید حسن عاملی»، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل و حجت‌الاسلام «علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان آمده است:

ملت بزرگ ایران امروز در حساس ترین مقطع تاریخ کشور ایران عزیز ما برای پیشرفت، اعتلا و امنیت خود احتیاج به اقتدار دارد، تاریخ ثابت کرده که یک ایرانی غیور و فهیم هیچ وقت در لزوم تحصیل اقتدار برای کشور خود و در اهمیت امنیت و پیشرفت حاصل از اقتدار تردیدی نخواهد داشت و امروز مثل هر روز هیچ اقتداری برای کشور بالاتر از حضور ملت عزیز در صحنه با حضور در پای صندوق های رای نیست. 

تردیدی در وجود کمبود ها نیست اما بخشی از ‌کمبودها نتیجه تحریم ظالمانه بی نظیر و بخشی دیگر ناشی ازسوء مدیریت دولت های منتخب و ضعف دستگاه های اجرایی است‌  امروز وقت آن است که  آستین بالا بزنیم  و به دشمن لدود و عنود ثابت کنیم‌ که محاسبه آنها درباره ملت ما و کشور ما مثل همیشه اشتباه بوده است.

ملت عزیز قهر از صندوق رای، قهر از منافع ملی، قهر از اقتدار کشور و رها ساختن خانه آبا و اجدادی در محاصره درندگانی است که حتی بر اطفال ترحم ندارند، ملت عزیز  و بزرگ ایران  یقین داریم اهانت ها و تحمیق های مشمئز کننده ای که این روزها در رسانه های هوایی و فضای سایبری علیه ملت ما صورت می گیرد توسط شما ملت غیور بی جواب نخواهد ماند، آنها با این اهانت ها رگ غیرت ملت ما را نشانه گرفته اند و ملت غیور ما قطعاً در پای صندوق های رای به آنها جواب بسیار شایسته خواهد داد.

ملت بزرگ، در برابر مشکلات حاد اقتصادی که درد اصلی کشور و حل آن مطالبه اصلی شما ملت بزرگ است سلیقه های  متنوع  مدیریتی و اقتصادی توسط کاندیداهای محترم عرضه می شود و هرگونه عذر را سلب می کند.   

مسیر تیر دشمنان در این انتخابات که فریاد نه به انتخابات سرداده اند تابلوی سر راه است و مسیر حق را کاملا آشکار ساخته و حجت را تمام کرده است؛ ملت بزرگ! همه ما مدیون این کشور و این مرز و بوم‌ هستیم و حالا مام وطن ندای هل من ناصر دارد تا مبتلا به خذلان نگردد و در چینش ملت ها و دولت ها و کشورها در جایگاه رفیع خود قرارگرفته و همیشه  سربلند باشد.

ملت بزرگ! چهار سال فرصت کمی نیست دنیای معاصر وکشورهای پیشرفته روی یک روز بلکه یک ساعت حساس هستند، ما در رسیدن به آخرین مرزهای علمی و برای سهیم شدن در تولید دانش جهانی، احتیاج به مدیریت قوی و حضور پر شور در صحنه داریم. 

انتخابات فرصت عظیمی برای این مقصد مبارک است و ملت ما حاکمیت ملی خود را از طریق انتخابات تنفیذ و خون جدید به رگ های مدیریت کشور تزریق می کند این فرصت عظیم با خون هزاران شهید به دست آمده است. مطالبه شهیدان، اقتدار ایران و نگاه آنها به دستان پر درایت شما ملت عزیز است.

روز ۲۸ خرداد با لبیک به ندای رهبرکبیر و حکیم انقلاب و با نیت تقرب پای صندوق های رای حاضر می شویم و دین خود را به ملت بزرگ، شهدا و کشور عزیز ادا می کنیم؛ رسول خدا در ترک مکه، مشتی خاک به صورت مشرکین که او را دنبال می کردند پاشید و گفت: " شاهت الوجوه" ما در پای صندوق های رای با رای خود خاک مذلت به چشم استکبار جهانی که سردمدار مشرکین معاصر است خواهیم پاشید و خواهیم گفت: "شاهت الوجوه".

ما در پای صندوق‌های رای، با رای خود خاک مذلت به چشم امپراطوری غرب و استکبار جهانی که سردمدار مشرکین معاصر است خواهیم پاشید و خواهیم گفت «شاهت الوجوه».

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار