بالن‌های آتش‌زای فلسطینیان موجب ۲۲ آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین شد

همزمان با تشدید تنش در قدس، جوانان فلسطینی در غزه با ارسال بالن‌های آتش‌زا به مناطق هم‌مرز با این منطقه در اراضی اشغالی، بیش از ۲۲ آتش‌سوزی در زمین‌ها و مزارع شهرک‌های صهیونیستی ایجاد کردند.
کد خبر: ۴۶۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷ - 15June 2021

بالن‌های آتش‌زای فلسطینیان موجب ۲۲ آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جوانان فلسطینی از صبح امروز با درست کردن بالن‌های آتش‌زا و ارسال آن به آسمان جنوب فلسطین اشغالی موجب وقوع آتش سوزی‌های گسترده در مزارع شهرک‌های صهیونیست‌نشین این منطقه شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که طی ساعات گذشته بادلن‌های آتش زایی که از سمت غزه به داخل سرزمین‌های اشغالی فرستاده شده، موجب ۲۲ فقره آتش‌سوزی شده است.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه از دهم فروردین‌ماه سال۱۳۹۷ و با آغاز راهپیمایی‌های بازگشت علاوه بر خلق شیوه مبارزاتی ارسال بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا خلق کرده‌اند که تاکنون ادامه دارد و میلیون‌ها دلار به اقتصاد رژیم صهیونیستی آسیب زده است.

رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس اخیرا که با وساطت مصر با گروه‌های مقاومت فلسطین داشته است، به تجاوزات خود علیه قدس و مسجد الاقصی ادامه می‌دهد.

شهرک‌نشینان صهیونیست امروز با موافقت کابینه جدید رژیم صهیونیستی برنامه برگزاری راهپیمایی موسوم به پرچم با عبور از بخش قدیمی قدس تا مسجد الاقصی را دارند و از همین رو اهالی قدس و دیگر مناطق فلسطینی با رساندن خود به صحن‌های مسجد الاقصی آمادگی خود را برای مقابله با هر گونه تعرض جدید صهیونیست‌ها به قبله نخست مسلمانان اعلام کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار