استاد حوزه:

رئیس جمهور آینده باید مجاهد و ولایتمدار باشد

حجت‌الاسلام ماندگاری گفت: باید سعی ما بر این باشد که در انتخابات پیش‌رو به فرد اصلح رأی بدهیم، ویژگی‌های اصلح نیز مجاهد بودن، ساده‌زیستی، ولایتمداری، دشمن‌ستیزی و صداقت و راست‌گویی است.
کد خبر: ۴۶۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ - 15June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمدمهدی ماندگاری» پژوهشگر مسائل دینی در همایش استانی «ستارگان کرامت» که در بزرگداشت امامزادگان در بقعه متبرکه خواجه اباصلت برگزار شد، اظهار داشت: نعمت ولایت را خدا به نور تفسیر کرده است و خادمین امامزادگان در هر سطحی بدانند که به چه کسی خدمت می‌کنند.

وی افزود: خادمان حرم امامزادگان بدانند که خدمتشان را ارزان نفروشند و هم‌جواری در دنیا و آخرت را از معصومین و امامزادگان بخواهند.

این کارشناس مذهبی نعمت ولایت را بالاترین هدیه آسمانی دانست و خطاب به خادمین امامزادگان گفت: شما خادم این نعمت هستید و باید شاکر این نعمت باشید و کفران نعمت باعث تسلط ظلم و کفر بر ما می‌شود.

ماندگاری ابراز کرد: ما به‌پاس شکرانه نعمت انقلاب و ولایت در حال حاضر سه وظیفه‌داریم که اول وظیفه، شرکت در انتخابات و رأی دادن است.

وی دومین وظیفه را ترغیب آحاد مردم برای شرکت در انتخابات دانست و اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از مردم از عملکرد مسئولین آسیب دیده‌اند اما انتخابات محل تسویه‌حساب با مسئولین نیست و باید مردم را تشویق به رأی دادن کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه در تشریح سومین وظیفه گفت: باید سعی ما بر این باشد که در انتخابات پیش‌ رو به فرد اصلح رأی بدهیم ویژگی‌های فرد اصلح نیز مجاهد بودن، ساده‌زیستی، ولایت‌مداری، دشمن‌ستیزی و صداقت و راست‌گویی است.

در پایان این مراسم که معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی حضور داشتند، از خادمان، هیئت‌امنای و خیرین برتر بقاع متبرکه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها