معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به دفاع‎‌پرس خبر داد؛

افزایش ۳۱ درصدی صدقات در سال ۹۹/ جمع‌آوری ۴۷۹ میلیارد تومان صدقه در کشور

عسگریان با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹مردم و نیکوکاران ۴۷۹ میلیارد تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک رسانی کردند، گفت: میزان صدقات در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸حدود ۳۱ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۴۶۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۶ - 16June 2021

افزایش ۳۱ درصدی صدقات در سال ۱۳۹۹/ جمع‌آوری ۴۷۹ میلیارد تومانعلیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه مردم نیکوکار ایران اسلامی و خیران در سال گذشته ۳۸۳ میلیارد تومان صدقه از طریق صندوق‌های صدقات و روش‌های نوین و کمک‌های موردی به کمیته امداد پرداخت کردند، اظهار داشت: در این مدت مبلغ ۹۶ میلیارد تومان صدقه نیز از طریق مراکز نیکوکاری به خانواده‌های تحت حمایت کمک شده است که در مجموع میزان صدقات به ۴۷۹ میلیارد تومان می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملکرد کمیته امداد در حوزه صدقات در سال ۱۳۹۹نسبت به سال ۱۳۹۸ حدود ۳۱ درصد رشد داشته است، گفت: تمام صدقات دریافتی در ردیف‌های خدماتی ارائه شده به مددجویان کشور هزینه شده است.

عسگریان گفت: ۲۷ درصد کل صدقات دریافتی در حوزه تامین مسکن مددجویان و ۱۱ درصد برای کمک هزینه ازدواج جوانان نیازمند هزینه شده است؛ همچنین ۱۰ درصد صدقات در امور معیشتی، پنج درصد برای امور درمانی و مابقی در زمینه خدمات تحصیلی و کمک‌های موردی مددجویان هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد با بیان اینکه تمرکز ما بر روش‌های نوین دریافت صدقات است، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با ارسال عدد یک به سرشماره ۸۸۷۷ در سامانه صدقه پیامکی روزانه عضو شوند؛ همچنین کد دستوری #۸۸۷۷* به منظور دریافت صدقات شهروندان از طریق تلفن همراه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار