مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری جشن بزرگ سلاله‌ها در اهواز

«‌دوسعلی‌وند» گفت: جشن بزرگ سلاله‌ها را به مناسبت دهه کرامت در سالن بوستان سازمان آب و برق خوزستان برگزار کردیم.
کد خبر: ۴۶۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ - 17June 2021

برگزاری جشن بزرگ سلاله ها در اهواز‌«بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در اهواز از برگزاری جشن بزرگ سلاله ها خبر داد و اظهار داشت: این جشن بزرگ را به مناسبت دهه کرامت در سالن بوستان سازمان آب و برق خوزستان برگزار کردیم.

وی افزود: دانش آموزان دختر ما باید از الان با الگو گرفتن از بانوان پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس، درس ایثار، جهاد و نجابت را در چنین مراسم هایی یاد بگیرند. مراسم هایی که هر کدام می تواند یک کلاس آموزنده برای درس زندگی باشد.

دوسعلی‌وند گفت: در این جشن بزرگ از رهنمودهای حجت الاسلام شریفی نژاد بهره مند شدیم و آموختیم که در مکتب بانوان بزرگ معنوی و دینی ما از جمله حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت معصومه (س) چیزی جز دعوت به حجاب و عفاف نشده است.

مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: فرزندان خوزستان به واسطه حضور در جغرافیای کربلای ایران همواره با واژه هایی مثل جهاد، ایثار و شهادت مانوس بوده و هستند و حضور پررنگ بانوان پیشکسوت و جهادی استان در عرصه های مختلف بستری فراهم آورده که دختران جوان خوزستانی در خصوص مشارکت در حوزه های معنوی و ارزشی همچون همیشه پیشرو باشند.

در پایان این جشن از دانش آموزان دختر شرکت کننده با هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها