حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار البرز:

حضور پرشور در انتخابات، مهر باطلی بر توطئه‌های مستکبران جهان خواهد زد

«شهبازی» گفت: با تبدیل فرصت انتخابات به تهدیدی علیه دشمنان نظام اسلامی، مهر باطلی بر توطئه‌های شوم مستکبران جهان خواهیم زد.
کد خبر: ۴۶۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ - 16June 2021

حضور پرشور در انتخابات، مهر باطلی بر توطئه‌های مستکبران جهان خواهد زدبه گزارش دفاع‌پرس در البرز، «عزیزالله شهبازی» استاندار البرز در پیامی از مردم این استان برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد دعوت به عمل آورد.

در این پیام آمده است:

هموطنان شریف ایران اسلامی، هم استانی‌های گرانقدر، نیک می‌دانید که در برهه حساس کنونی، مخالفان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، بیش از پیش بر روی موضوع اعتبار عمومی نظام اسلامی تمرکز کرده‌اند و از بین بردن اعتماد مردم به نظام را در زمره اهداف اصلی خود قرار داده‌اند.

انتخابات به‌عنوان شاکله اساسی نظام جمهوری اسلامی از دیگر عرصه‌هایی است که دشمن بر روی آن تمرکز دارد لذا با تبدیل فرصت انتخابات به تهدیدی علیه دشمنان نظام اسلامی، مهر باطلی بر توطئه‌های شوم مستکبران جهان خواهیم زد و پرشورتر از همیشه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم.

اهالی ایران کوچک، پایتخت اتحاد و همدلی بار دیگر منسجم و هم‌گرا با حضور پرشور و شعور پای صندوق‌های رأی حامی و حافظ منافع و عزت ملی خواهند بود و غیورانه و متعصبانه تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از آرمان‌های انقلاب و خون پاک شهدا دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار