معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیج:

ایران در تولید انبوه منابع تغذیه بی‌سیم‌های نظامی و شهری خودکفا می‌شود

آیین افتتاحیه خط تولید انبوه منابع تغذیه بی‌سیم‌های نظامی و شهری DMR صبح امروز با حضور معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع تولیدی صنعتی نوآوران موج برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ - 16June 2021

ایران در تولید انبوه منابع تغذیه بی سیم‌های نظامی و شهری خودکفا می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین افتتاحیه خط تولید انبوه منابع تغذیه بی‌سیم‌های نظامی و شهری DMR صبح امروز با حضور سردار «حسین حسن‌زاده» معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع تولیدی صنعتی نوآوران موج برگزار شد.

سردار حسن‌زاده در این مراسم اظهار داشت: ما همواره در حال انتخاب هستیم؛ انتخاب وابستگی با خرید کالا‌هایی که دیگران تولید کرده‌اند و یا خودکفایی با خرید تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال برای فرزندانمان.

معاون فاوای سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اهمیت تولید، گفت: هیچ یک از کارهای تولیدی، کوچک نیست و هر اقدام تولیدی می‌تواند کشور را در مسیر رشد و شکوفایی کشور پیش ببرد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو افزود: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای می‌تواند وضعیت را بهتر کند و امیدواریم که نام هر کسی که از صندوق رای بیرون می‌آید، فردی باشد که به تولید و ارتقاء آن توجه ویژه‌ای کند؛ زیرا تولید و رونق تولید می‌تواند پیشران‌های صنعت را به حرکت درآورده و ایجاد اشتغال کند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: امیدواریم با تلاش و کوشش جوانان و فعالان در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های فن‌آورانه که این مجموعه نیز در آن عرصه فعالیت دارد روز به روز بر ارتقاء سطح امنیت ارتباطات افزوده و کشور را از واردات و وابستگی به خارج از کشور بی نیاز کنند.

معاون فاوای سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز که به برکت دهه مبارکه کرامت مرحله تولید انبوه منابع تغذیه تجهیزات دیجیتال راه‌اندازی شد، نیاز ما را به منابع تغذیه تجهیزات دیجیتال از جمله بیسیم‌های شهری به‌طور کامل برآورده خواهد کرد.

وی ادامه داد: تجهیزاتی که در این مجتمع تولیدی، تولید می‌شود، انواع بی‌سیم‌های دیجیتال ثابت را پشتیبانی می‌کند و ما را در این زمینه خودکفا می‌کند و برای تأمین این تجهیزات، دیگر وابسته نخواهیم بود و از تولیدات داخلی که طراحی و تولید آن توسط مهندسین خودمان هست استفاده خواهیم کرد.

سردار حسن‌زاده با تقدیر از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این خط تولید‌ی گفت: امسال سال حمایت از تولید و مانع‌زدایی‌ها است و افراد مختلفی به ما کمک کردند تا بتوانیم منابع تغذیه دیجیتال را به تولید انبوه برسانیم تا خدمتی داشته باشیم برای رفع وابستگی‌ها.

«خلیلی» مدیرعامل شرکت نوآوران موج نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: در سال جهش تولید و مانع‌زدایی‌ها برای تحقق بخشیدن به خواست مقام معظم رهبری طراحی‌های لازم را داشتیم تا بتوانیم یک افزایش تولید بیش از پنج هزار متر مربعی در مجموعه داشته باشیم و پیش‌بینی کرده‌ایم که بعد از سه سال، ۲۰۰ نیروی مستقیم و ۷۰۰ نفر نیرو به‌صورت غیرمستقیم با ما همکاری داشته باشند که اقدامی مثبت در جهت اشتغال‌زایی است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات ما کسب مجوز تولید انبوه بی‌سیم شهری است که خوشبختانه توانسته‌ایم این مجوز را از دستگاه‌های متصدی بگیریم و امروز خط تولید انبوه آن افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها