حضور حداکثری، اقتدار ملی/ بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه؛

انتخابات نماد مشارکت مردم در تعیین مسیر حرکت کشور است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 16June 2021

انتخابات نماد مشارکت عملی مردم در تعیین مسیر حرکت یک کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از كرمانشاه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در آستانه برگزاری انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آماده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله همواره ملت بزرگ و شریف ایران پس از انقلاب اسلامی با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان‌های نظام و حراست از کیان وعزت ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هوشیاری و اتحاد و مقاومت خود توطئه‌ها و نقشه‌های خبیثانه و پلید دشمنان را نقش بر آب ساخته و خواب و خیال تضعیف اقتدار و پیشرفت کشور را برای معاندین وبدخواهان تعبیری وارونه کرده‌اند.

 استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردمسالاری دینی در جهان تبدیل شده است، آنان به خوبی می‌دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تاسی از ملتی شکل گرفته که ۳۳ سال پیش توانست هیمنه پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد.

انتخابات نماد مشارکت عملی مردم در تعیین مسیر حرکت یک کشور است و آنچه نظام اسلامی ما را از گزند آسیب‌های داخلی و خارجی مصون می‌دارد مشارکت پرشور و حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف از جمله حضور در پای صندوق‌های رأی است.

امروز حضور گرم و حماسه‌ای در انتخابات، تقویت جبهه مقاومت در منطقه است و شایسته است تا با نگاه به عهد الهی خود با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی، و با توجه به کلام رهبری عزیز انقلاب که حضور در صحنه انتخابات را هم تکلیف و هم حقّ ملّت می‌دانند، مثل همیشه در این عرصه سیاسی و دینی، حضور پرشور و پر رنگ داشته و مثل همیشه دشمنان اسلام، انقلاب و ولایت را مأیوس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها