دومین یادواره جانبازان شهید برگزار شد

دومین یادواره جانبازان شهید روز گذشته با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ - 11May 2015

دومین یادواره جانبازان شهید برگزار شد

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، دومین یادواره جانبازان شهید با شعار «جانبازان با ولایت تا شهادت» و با حضور پر شور جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، نایبرییس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و رییس ستاد دومین یادواره جانبازان شهید در این یادواره که در فضایی معنوی برگزار شد، گفت: وضعیت نظام اسلامی با فداکاری رزمندگان بهگونهای رقم خورده است که دشمن به خود اجازه تعدی به ملت ایران را نمیدهد چراکه این ملت تجربه گرانسنگ دفاع مقدس را دارد و با استفاده از این تجربه در مقابل تهدیدات دشمن میایستد و جانفشانی ایثارگران در دفاع مقدس تأثیر خود را در منطقه و جهان گذاشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره بهضرورت قدردانی از ایثارگران افزود: اجر ایثار و فداکاری جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پیشگاه الهی محفوظ است و البته ما نیز باید در عمل از مقام شامخ این عزیزان سپاسگزاری کنیم.

رییس کمیته دفاعی امنیتی مجلس افزود: تا سرنگونی استکبار جهانی و صهیونیسم بینالملل ایستادهایم و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت میکنیم تا پرچم اسلام توسط مقام معظم رهبری به دست امام برافراشته شود و دنیا پر از عدل و داد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما با تمام توان در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بینالملل ایستادگی میکنیم و راه شهدا را دنبال میکنیم و با شهدا پیمان میبندیم که تا انتها ایستادهایم.

حجتالاسلام پناهیان سخنران این یادواره با بیان اینکه باید قدر نعمت و وجود ایثارگران، این سرمایههای اصلی انقلاب اسلامی را دانست، تصریح کرد: جانبازان سالهای طولانی درد ناشی از جراحت و یا قطع عضو را تحمل میکنند درحالیکه همواره روی آرمان و اهدافی که برای آن جانفشانی کردند، ایستادهاند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به پیامهای امام راحل یادآور شد: امام راحل متعلق به شهدا و جانبازان است و انقلاب اسلامی به دست جانبازان سپرده شده و شهدا و جانبازان امامت و ولایتفقیه را با تمام وجود پذیرفتهاند.

مسئول نمایندگی ولیفقیه در دانشگاه هنر تهران گفت: جانبازان تجسم معارف و خوبیها هستند و سالبهسال به رونق مراسم پاسداشت شهدا افزوده میشود.

در دومین یادواره جانبازان شهید تعدادی از جانبازان با اهدای تندیس ایثار تجلیل شدند.

این یادواره به همت شهرداری تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صداوسیما، سپاه پاسداران و تشکلهای جانبازان همچون خانه نور (جانبازان بصیر)، انجمن جانبازان نخاعی و انجمن جانبازان راستقامت (جانبازان قطع دوپا) برپا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار