حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان:

اقتدار کشور در حوزه نظامی نتیجه پیروی فرماندهان نظامی از رهبری است

حجت‌الاسلام سید «حسینی دیباجی» گفت: اقتدار کشور ما در حوزه نظامی نتیجه پیروی فرماندهان نظامی از رهبری است و لذا باید فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که سرباز ولایت و مطیع رهبری باشد.
کد خبر: ۴۶۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 16June 2021
اقتدار کشور در حوزه نظامی نتیجه پیروی فرماندهان نظامی از رهبری استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام سید «محسن حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع آحاد سربازان سپاه استان با اشاره به نزدیکی به روز انتخابات اظهار داشت: خداوند سرنوشت مردمی را تغییر می‌دهد که خودشان بخواهند و مردم ما باید از انتخاب‌های گذشته خود درس و عبرت بگیرند و در روز انتخابات، انتخابی عاقلانه داشته باشند.  انتخابات پیش روی انتخاب یک فرد نیست بلکه انتخاب یک تفکر است و مردم باید از بین تفکر غرب گرا و لیبرال و تفکر انقلابی یک فرد را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: تمام مشکلات کشور قابل حل است و این مشکلات می‌تواند با روی کار آمدن دولت انقلابی مرتفع شوند و امید و نشاط نیز به جامعه تزریق شود. رای ندادن یعنی گذشتن از حق شخصی یک فرد و هیچ انسان عاقلی از حق خود نمی‌گذرد و لذا همه باید تلاش کنیم تا با حضور در پای صندوق‌های رای، تغییر را رقم بزنیم و برای روی کار آمدن دولت انقلابی تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی تصریح کرد: اقتدار کشور ما در حوزه نظامی نتیجه پیروی فرماندهان نظامی از رهبری است و لذا باید فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که سرباز ولایت و مطیع رهبری باشد تا بتوانیم شاهد حل مشکلات کشور باشیم. در روایات متعدد تاکید شده است مردم باید فردی را انتخاب کنند که عادل، صادق، با تقوا و فقیه باشد و لذا همه‌ مردم باید به این موارد توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار