حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه سرپل ذهاب:

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام می‌شود

حجت‌الاسلام «فاطمی‌نسب» گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رای باعث اقتدار نظام و دوام انقلاب می‌شود چون دشمنان نظام و انقلاب به دنبال جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات هستند.
کد خبر: ۴۶۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ - 16June 2021

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام و دوام انقلاب می شودبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در گردهمایی بزرگان و سادات جامعه اهل حق سرپل‌ذهاب بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه تاکید کرد و اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث شکست دشمنان نظام و انقلاب و ناکام ماندن آن ها در رسیدن به اهداف شومشان می‌شود.

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: مردم با هر قوم و مذهبی با اتحاد و انسجام با شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنانی که علیه سرنوشت این کشور برخاستند، خواهند زد و حماسه ماندگار دیگری خلق می‌کنند.

وی بيان داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای باعث اقتدار نظام و دوام انقلاب می شود چون دشمنان نظام و انقلاب به دنبال جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات هستند و از هر روشی با استفاده از رسانه های مختلف برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند.

 حجت الاسلام فاطمی‌نسب گفت: مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی به طور قطع با حضور حداکثری خود در ۲۸خرداد دشمنان نظام و انقلاب را ناکام خواهند گذاشت.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور، با همدلی و یکپارچگی قدرت خود را نشان می‌دهند همان گونه شهدا یکپارچه و واحد در برابر دشمن ایستادند و برای دفاع از کشور جان خود را از دست دادند.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها