حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماينده ولي فقيه در كرمانشاه:

یکی از راه‌های مهم نه گفتن به دشمن، حضور پای صندوق‌های رأی است

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: هنر ما این است که مردم را حفظ کنیم، یکی از راه‌های مهم نه گفتن به دشمن، حضور پای صندوق‌های رأی است.
کد خبر: ۴۶۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 16June 2021

یکی از راه های مهم نه گفتن به دشمن، حضور پای صندوق های رأی استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماينده ولي فقيه در استان كرمانشاه امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: هنر ما این است که مردم را حفظ کنیم، یکی از راه های مهم نه گفتن به دشمن، حضور پای صندوق های رأی است.

وی افزود: مردم شریف ایران با حضور گسترده در ۲۸ خرداد در پای صندوق های اخذ رأی حماسه ای بزرگ را به وجود می آورند  زیرا حضور در رأی گیری معنی اش، حراست از کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور پای صندوق‌های رای به معنی حراست از ایران، خون شهدا، ولایت و امنیت کشور است.

همیشه پای آمریکایی ها در جنایت ها میان بوده است

وی در ادامه سخنانش با اشاره به دشمنی امام راحل با آمریکا افزود: امام (ره) وقتی صحبت می کرد، آینده را در نظر می گرفت، حداقل ۵۰ سال آینده را پیش بینی می کرد، زیرا به خوبی واقف بود تمام گرفتاری های کشور ما، توسط آمریکایی ها رقم می خورد، که از جمله آن ها کودتای ۲۸ مرداد، هشت سال جنگ تحمیلی، ترور مسوولان انقلاب و متفکران کشور و ده ها جنایت دیگر را می توان نام برد.

آیت الله علما تأکید کرد: امام راحل با شعار نه شرقی نه غربی، یک تحول بزرگ ایجاد کرد و توانست اسلام را حاکم کند، زیرا ریشه تحول کشور را پیروی محض از اسلام می دانست، ایشان می فرمود؛ با حاکمیت اسلام حکومت پیاده می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: حقوق بشر برای خودشان است، سازمان ملل مال خودشان است، زیرا تمام این ها ترفند های شوم سیاسی است تا بتوانند بر مقدرات کشور ها مسلط شوند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از کار های بزرگ امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حاکم کردن مردم بر مقدرات خودشان است و این در دنیا بی سابقه است و با همین تحول مردم در عرصه های سیاسی دخالت دارند امام آمد و تنویر افکار عمومی را سرلوحه قرار داد.

آیت الله علما افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) طوری برنامه ریزی کردند که امروز ایران به عنوان یک قدرت تاثیر گذار در عرصه جهانی مطرح است و نقش پر اهمیتی درمبادلات سیاسی جهانی دارد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار