سفر مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان گیلان

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرو تأکیدات رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به منظور بررسی وضعیت درمانی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به استان گیلان سفر کرد.
کد خبر: ۴۶۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۴ - 17June 2021

سفر مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان گیلانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید عطاری در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس بیمه دی استان گیلان، حفظ و ارتقای سطح سلامت ایثارگران به منظور ایجاد رضایتمندی در آنان و مدیریت بهینه هزینه‌های سلامت و درمان جامعه هدف را از جمله مهمترین اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و اظهار داشت: امروز خانواده‌های شهدا به واسطه افزایش سن و جانبازان و ایثارگران ما با مشکلات ناشی از سال‌های جنگ مواجه هستند و به خدمات درمانی مناسب نیاز دارند.

عطاری، ارزش معنوی خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را بیش از ارزش مادی آن است و افزود: امیدواریم مراکز درمانی در سایه همکاری با بیمه دی که به صورت ویژه به ایثارگران خدمات رسانی می‌کند، بخشی از خدمات خود را به ایثارگران اختصاص دهند.

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شاهد افزایش خدمات درمانی بیمه دی در کنار افزایش هزینه‌های درمانی هستیم، گفت: بخشی از مراجعان بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه‌های تکمیلی از جامعه ایثارگری هستند.

وی جانبازان شیمیایی را از جانبازان آسیب‌پذیر و با ریسک بالا دانست و خاطرنشان کرد: همین مسئله لزوم توجه ویژه به امور سلامتی آنان را افزایش می‌دهد؛ به ویژه شرایط شیوع بیماری کرونا اهمیت سلامت جانبازان را دوچندان کرده است.

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تأکید بر اهمیت و ضرورت خدمت‌رسانی مناسب به جانبازان شیمیایی، یادآور شد: در حال حاضر ارائه خدمات درمانی توسط مراکز طرف قرارداد با بیمه دی با تمام ظرفیت صورت می‌گیرد و بخش عمده‌ای از بدهی‌ها پرداخت شده است.

عبد الله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با اشاره به سختی کار بنیاد به ویژه در حوزه درمان، اظهار داشت: خدمتگزاری به جامعه هدف بنیاد مایه افتخار است و باید بهترین خدمت را با اولویت درمان به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارائه دهیم.

پاکاری بر تعامل بنیاد با بیمه و مراکز درمانی تأکید کرد و گفت: افزایش تعامل و همکاری مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمات رسانی در حوزه سلامت ایثارگران را ارتقا می‌بخشد.

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با مدیرعامل بیمارستان بین المللی قائم (عج) رشت که به منظور هماهنگی انعقاد قرارداد درمان کامل ایثارگران برگزار شد، خدمت رسانی به جامعه هدف بنیاد را مهمترین وظیفه مسئولان دانست و افزود: امروز نیاز جامعه ایثارگری به حوزه درمان بیش از پیش است.

دکتر عطاری یادآور شد: ارزش معنوی خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بیش از ارزش مادی آن است و لذا امیدواریم مراکز درمانی بخش خصوصی در کنار بخش دولتی بخشی از خدمات خود را به ایثارگران اختصاص دهند و در این راستا بیمارستان قائم با قرارداد درمان کامل پیشقدم شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها