کارشناس مسائل سیاسی:

مشارکت آگاهانه در انتخابات در گرو تبلیغات حرفه‌ای رسانه‌ای است

حجت‌الاسلام «رسولی‌نژاد» گفت: تبلیغات حرفه‌ای رسانه‌ای برای تقویت نظام و مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات، وظیفه نهادهای تأثیرگذار فرهنگی به‌ویژه صداوسیمای استان است.
کد خبر: ۴۶۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ - 16June 2021

مشارکت آگاهانه در انتخابات در گرو تبلیغات حرفه‌ای رسانه‌ای استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، حجت‌الاسلام «رسولی نژاد» کارشناس مسائل سیاسی ظهر امروز در نشست بصیرتی گردان‌های رزمی سپاه ناحیه کرج که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اهمیت و حساسیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: یکی از دلایل حساسیت این دوره تعدد کاندیداهای انتخاباتی است.

وی افزود: این داوطلبان، نماینده یک جریان خاص سیاسی با سلایق و اندیشه‌های سیاسی مختلف هستند که این تکثر کم‌سابقه داوطلبین علاوه بر ایجاد شور انتخاباتی، تضمین‌کننده سلامت انتخابات نیز هست. فعالیت شدید رسانه‌ای دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای و بستر فضای مجازی دومین دلیل حساسیت بالای انتخابات پیش روست.

این هادی سیاسی بیان داشت: دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی شامل جبهه استکبار و کشورهای ثروتمند و سرسپرده منطقه با صرف هزینه‌های هنگفت و میلیاردی و اداره شبکه‌های ماهواره‌ای و رادیو تلویزیونی به‌صورت شبانه‌روزی بر طبل تحریم و تخریب انتخابات می‌کوبند. تقابل دو جبهه اصلی انقلابی و سازش‌پذیری در مقابله با جبهه استکبار علت اصلی اهمیت این انتخابات است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت انقلاب اسلامی به رهبری فکری مکتب شهید سلیمانی در مقابل تفکر سازش و دیپلماسی التماسی غرب‌گرا و صهیونیستی قرار گرفته است، خطاب به بسیجیان و دلسوزان نظام گفت: در شرایط فعلی وظیفه ما بسیار سنگین است و باید علاوه بر رأی دادن، مردم را نیز به مشارکت حداکثری ترغیب کنیم. ما مأمور به تواصی به حق، شناسایی باطل و شناساندن ارزش‌ها به مردم هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: تبلیغات حرفه‌ای رسانه‌ای به‌عنوان یکی از واجبات شرعی و ملی برای تقویت نظام و مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات، وظیفه نهادهای تأثیرگذار فرهنگی به‌ویژه صداوسیمای استان است. عموم مردم نیز با این جهاد رسانه‌ای می‌توانند در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار