حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

اخلاق‌مداری، قانون‌مداری و امانت‌داری سه مولفه مهم در امر برگزاری انتخابات است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اخلاق مداری، قانونمداری و امانتداری را از مهمترین ویژگی های مجریان انتخاباتی عنوان نمود که مسلما در کسب اعتماد و اطمینان مردم بسیار اثر بخش است.
کد خبر: ۴۶۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ - 16June 2021

اخلاق‌مداری، قانون‌مداری و امانت‌داری سه مولفه مهم در امر برگزاری انتخابات است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام «حسین کثیرلو» رئیس کل دادگستری استان اردبیل قبل از ظهر امروز در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اردبیل که در سالن جلسات دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات و وضعیت مطلوب استان اردبیل، لزوم ایجاد آخرین همکاری‌ها و هماهنگی‌ها ما بین دستگاه‌های متولی برگزاری انتخابات مورد تاکید است.

وی افزود: اخلاق مداری، قانونمداری و امانتداری از مهمترین ویژگی‌های مجریان انتخاباتی است که مسلما در کسب اعتماد و اطمینان مردم بسیار اثر بخش خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: رصدها و پی‌گیری ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با تمام توان در سه مرحله، قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات نیز انجام خواهد گرفت.

 وی در ادامه با ابراز خرسندی از علاقمندی مردم ولایی استان برای شرکت پرشور در انتخابات  از تمامی مسؤولان خواست بسترهای مناسب توام با امنیت و آرامش را برای حضور حداکثری مردم فراهم نمایند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان از اعلام آمادگی کامل و حضور گسترده کلیه قضات و کارکنان تشکیلات قضایی، دوشادوش آحاد مردم ولایی و حسینی استان برای شرکت در انتخابات خبر داد.

راه‌اندازی اکیپ‌های گشت تلفیقی برای رصد انتخاباتی

«سید عبدالله طباطبایی» دادستان مرکز استان نیز از اقدامات انجام گرفته توسط دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور در استان به‌ویژه از عملکرد صدا و سیمای مرکز اردبیل در تهیه و تولید برنامه‌های مربوط به انتخابات قدردانی نمود.

وی همچنین از راه اندازی و فعال بودن اکیپ‌های گشت تلفیقی برای رصد و برخورد با متخلفان خبر داد و افزود: دستگاه قضایی با هرگونه موارد ناامنی و اخلال در برگزاری انتخابات به شدت و مطابق قانون برخورد می‌کند.

سامانه سجام برای دریافت گزارشات مردمی فعال است

حجت الاسلام و المسلمین «وحید مهدوی راد» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز در این جلسه با تشریح جرائم و تخلفات انتخاباتی اظهار داشت: تدابیر و راهکارهای مختلفی برای پیشگیری و برخورد با متخلفین انتخاباتی پیش بینی شده است.

وی افزود: از جمله یکی از مهمترین این اقدامات راه‌اندازی و فعال بودن سامانه سجام برای دریافت گزارشات مردمی است که عموم شهروندان می‌توانند از این طریق گزارشات تخلفاتی خود را به مراجع قضایی ارائه نمایند تا برخوردهای لازم با متخلفین صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار