حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه اردبیل:

مشارکت همگانی و جدی در عرصه انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است

آیت‌الله عاملی گفت: مشارکت همگانی و جدی در عرصه انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است و همه برای به نمایش گذاشتن عزت و عظمت ملت ایران اسلامی باید به پای کار بیایند.
کد خبر: ۴۶۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ - 16June 2021

مشارکت همگانی و جدی در عرصه انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید‌حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل امروز در دیدار با برخی از مسئولان اردبیل اظهار داشت: مشارکت همگانی و جدی در عرصه انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است و همه برای به نمایش گذاشتن عزت و عظمت ملت ایران اسلامی باید به پای کار بیایند.

وی بیان کرد: ملت همیشه بیدار ایران اسلامی حضور مقتدرانه و قدرتمندانه خود را در صحنه‌های حساس کشور همیشه نشان داده و در انتخابات 28 خرداد ماه با حضور در پای صندوق‌های رای جواب محکمی به دشمنان و یاوه‌گویان داده و عزت و عظمت ملت ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: از آحاد ملت ایران برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دعوت می‌کنیم، چرا که انتخابات اصلی‌ترین عنصر حاکمیت کشور است که به دست یک ملت مهم‌ترین مناصب و مدیریت‌ها به دست افراد اصلح و شایسته سپرده می‌شود.

عاملی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم و اساسی در این زمینه مشارکت آگاهانه مردم در عرصه انتخابات است، چرا که قدم نهادن در مسیر خطا و اشتباه مسیر را در خطر و بحران خواهد انداخت که به همین منظور انتظار داریم مردم با بصیرت‌افزایی و ولایتمداری پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: حضور در صحنه انتخابات سرمایه بزرگی است که باید قدردان آن باشیم، چرا که برای تعیین سرنوشت کشور از ظرفیت مردمی استفاده می‌شود و قدرت بالندگی نظام مقدس ایران اسلامی به اوج خود می‌رسد که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

امام جمعه اردبیل افزود: حضور پرشور مردم در صحنه‌ انتخابات غرور ملت ایران اسلامی را برافراشته و کمر دشمنان را خواهد شکست که از مردم ولایتمدار و شریف استان اردبیل برای حضور در این صحنه حساس دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار