حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار لرستان:

شرکت در انتخابات یک وظیفه‌ مهم و ملی است

خادمی با تأکید بر حضور حداکثری مردم و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم و ملی است و از مردم می‌خواهم با حضور خود در ساعات آغازین روز انتخابات در شعب اخذ رأی، در این امر ملی مشارکت کنند.
کد خبر: ۴۶۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ - 16June 2021

شرکت در انتخابات یک وظیفه‌ مهم و ملی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سیدموسی خادمی» استاندار لرستان  امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد،  اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم است و از مردم می‌خواهم با حضور خود در ساعات آغازین روز انتخابات در شعب اخذ رأی، در این امر ملی مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است، کمک به افزایش مشارکت در انتخابات را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: اعضای شورای اداری استان با آمادگی کامل و با بهره‌گیری از تمامی تجهیزات و امکانات انتخابات ۲۸ خرداد را برگزار خواهند کرد و همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی مهیا شده است.

خادمی با بیان اینکه در روز انتخابات به لحاظ مباحث بهداشتی همه جوانب و پروتکل‌ها پیش‌بینی شده و هیچ مشکلی در این زمینه برای مردم وجود نخواهد داشت، گفت: افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد که ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

استاندار لرستان در ادامه به موضوعات مرتبط با اعتبارات و بودجه جاری در استان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت جذب اعتبارات سال ۹۹ تا پایان تیرماه سال جاری است، دستگاه‌های اجرایی نسبت به تسریع در جذب این اعتبارات اقدام کنند و برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند.

خادمی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم برای جذب آن دسته از ردیف‌های بودجه‌ای که باید از طریق سازمان‌های مبدأ صورت گیرد را پیگیری کنند، عنوان کرد: قرار گرفتن در روزهای پایانی دولت تأثیری بر اراده مدیران در انجام وظایف نداشته باشد.

محمود ثمینی، رئیس ستاد انتخابات استان لرستان نیز در جلسه هم‌اندیشی با اعضای هیئت نظارت، شورای تأمین و ستاد انتخابات، با دعوت از مردم بر حضور گسترده و پرشور در انتخابات و اینکه حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است، افزود: تمام تبلیغات دشمنان بر بی‌اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه متمرکز شده که به لطف خدا و با هوشیاری مردم این خدعه نیز بی‌اثر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم علی‌رغم تمامی مشکلات پایبند به نظام بوده و قدر امنیت پایدار کشور در منطقه را به‌خوبی می‌دانند، شورای تأمین را از ارکان مهم نظم و امنیت انتخابات دانست و گفت: وظایف شهروندی در بحث انتخابات کاملاً تعریف شده است و مردم با حقوق قانونی خود آشنا هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه آشنایی مردم با مطالبات خود، برگزاری انتخابات را تسهیل خواهد کرد، اضافه کرد: بنیان نظام انقلاب اسلامی ایران بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش‌های استکبار جهانی برای نفوذ در این مملکت از ابتدا تاکنون بی‌نتیجه مانده است، افزود: در انتخابات برگزار شده طی دوران بیش از ۴۰ ساله انقلاب، تلاش‌های دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات با پاسخ دندان‌شکن مردم روبرو شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه انتخابات موجب تقویت حاکمیت، پشتیبانی از امنیت و اقتدار نظام بوده و هر فرد در هر جایگاهی مکلف به حمایت از انتخابات است، اظهار کرد: از ظرفیت فضای مجازی، رادیو و تلویزیون و تمامی ابزار موجود در جهت ترغیب مردم برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار