حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی:

شرکت در انتخابات باعث افزایش قدرت جمهوری اسلامی خواهد شد

حجت‌الاسلام والمسلمین صفدری گفت: شرکت در انتخابات به استقلال، آبادانی و قدرت منطقه‌ای و حضور قوی در برابر آمریکا کمک می‌کند.
کد خبر: ۴۶۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ - 16June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین صفدری مشاور وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در نشست با روحانیون و مدیران حوزه‌های علمیه در خصوص انتخابات پیش رو، اظهار داشت: آمریکا می‌خواهد صندوق رای را ترور کند، چون می‌خواهد استقلال کشور را از بین ببرد و دولت دست نشاندگان را بر سر کار بیاورد؛ بر همین اساس شرکت در انتخابات به استقلال، آبادانی و قدرت منطقه‌ای و حضور قوی در برابر آمریکا کمک می‌کند.

وی انتخابات را در ایران، مصداق اعمال جمهوریت و پیروزی مردم سالاری دینی دانست و افزود: بعد از شرکت در انتخابات، انتخاب فردی مصلح دستاورد بزرگ محسوب می‌شود.

مشاور وزیر اطلاعات تصریح کرد: افسران جنگ در برابر کرونا پزشکان و پرستاران هستند، در جنگ سخت افسران ما، سردار سلیمانی‌ها هستند، در فتنه نرم هم ما در دستگاه امنیتی هستیم، اما در فتنه‌های نظری و دینی و اعتقادی، افسران جنگ حوزه‌های علمیه و علما هستند. 

این مقام امنیتی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بازار تولید کتاب و مطالعه کتاب در استان خراسان رضوی فضای فعالی دارد، گفت: در خراسان رضوی فتنه‌های زیادی علیه فرهنگ کشور، معتقدات شیعه و نگاه‌های اصیل حوزه و اهل علم وجود دارد و علت آن فضای فعال فکر و اندیشه در این استان است. 

حجت‌الاسلام صفدری با اشاره به رسالت حوزه‌های علمیه در مبارزه با چالش‌های فرهنگی و اعتقادی افزود: برای ویران کردن جامعه کافی است که جایگاه مادر، معلم و رهبران اجتماعی مورد تخریب قرار گیرد و امروز دشمنان به صورت مستقیم و غیرمستقیم روی این موضوع تمرکز کرده‌اند.

وی در ادامه با تبیین پیشرفت‌های نظامی جبهه مقاومت در منطقه گفت: در داخل نیز همواره دشمنان تلاش کرده‌اند کشور را در چند حوزه به صورت همزمان گرفتار نگهدارند، اما نظام جمهوری اسلامی بیشترین امنیت را در منطقه دارد و علاوه بر این، نفوذ منطقه‌ای را افزایش داده و در حوزه‌هایی، چون موشک‌های برد بالا، پهپاد و ضد پهپاد و همچنین اموری، چون داورسازی، بهداشت و درمان در دنیا سرآمد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها