معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مرکز «ایثار» خراسان رضوی الگویی برای سایر استان‌هاست

«عباسپور» گفت: مرکز سالمندان «ایثار» خراسان رضوی امکانات و خدمات مطلوبی به والدین شهدا ارائه می‌کند که تجربیات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان می تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد.
کد خبر: ۴۶۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ - 16June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر به استان خراسان رضوی با حضور در مرکز سالمندان ایثار مشهد ضمن بازدید از این مرکز با والدین شهدا که در مرکز ایثار نگهداری می‌شوند دیدار کرد.

عباسپور در حاشیه بازدید از این مرکز اظهار داشت: با توجه به اینکه والدین شهدا در آستانه کهن سالی‌اند لذا این عزیزان نیازمند مراقبت بیشتری هستند.

وی افزود: والدین شهدای وابسته به تخت و یا با بیماری خاص، باید هر چه سریعتر در برابر بیماری کرونا واکسینه شوند و این قشر نباید منتظر سهمیه باشند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: متاسفانه هر ساله تعداد زیادی از والدین شهدا را از دست می‌دهیم که در حال تلاشیم خدمات درمانی برای این عزیزان با کیفیت بیشتری انجام شود.

عباسپور بررسی وضعیت سلامت والدین شهدا را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: پایش سلامت و بررسی وضعیت درمانی والدین شهدا به خصوص والدین در بستر بیماری و بستری در مرکز سالمندان باید بصورت مستمر انجام پذیرد تا از ابتلا به هرگونه بیماری پیشگیری شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز سالمندان ایثار خراسان رضوی امکانات و خدمات مطلوبی به والدین شهدا ارائه می‌کند که تجربیات اداره‌کل بنیاد شهید این استان می‌تواند الگویی، برای سایر استان‌ها باشد.

در این دیدار حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها