حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس بنیاد شهید بخش ویژه خارگ:

حضور در انتخابات بازخوانی رسالت‌های انقلاب اسلامی است

«سروری مطلق» گفت: عرصه انتخابات عرصه بازخوانی رسالت‌ها و اهداف انقلاب، تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۶۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸ - 16June 2021

انتخابات بازخوانی رسالت های انقلاب است«مهدی سروری مطلق» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش ویژه خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: عرصه انتخابات عرصه باز خوانی رسالت ها و اهداف انقلاب، تجدید بیعت مجدد با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی گفت: بی شک مردم فهیم ایران زمین همچون ادوار گذشته انتخابات و حضور حداکثری را رسالتی برای نقش آفرینی خویش و پاسخی برای بدخواهان و معاندان و عزتمندی و آبادانی کشور خویش می دانند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش ویژه خارگ ضمن دعوت به حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: جامعه ایثارگری بخش خارگ با نگاه امیدوار به افق های پیش روی خویش روز ۲۸ خرداد را فرصت تجدید پیمان با آرمان های شهدا و لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانند.

سروری مطلق خاطرنشان کرد: مردم ایران همراه و همگام همیشه در صحنه و نقش آفرین روزی پرشکوه در صفحه  زرین تاریخ ایران اسلامی را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار