فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

۳۰۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی توزیع شد

سردار کریمی گفت: یکی از اقدامات مهم در راستای کاهش آسیب های کرونا راه‌اندازی نهضت مومنانه بود که تاکنون بیش از ۳۰۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان با کمک خیرین و گروه‌های جهادی توزیع شده و نهضت مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۶۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ - 16June 2021

۳۰۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز (چهارشنبه) در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی شهرستان محلات اظهار داشت: یکی از نعمات بزرگ انقلاب اسلامی جاری شدن تفکر و روحیه جهادی است که در طول این سالها با استقبال زیادی توسط مردم و خصوصا جوانان مواجه شده است.
 
وی افزود: امروز جریان جهادی در کشور مهمترین فناوری انقلاب اسلامی است و لذا باید راه و روش استفاده از این فناوری عظیم را برای رشد و پیشرفت کشور به خوبی به کارگیری کنیم.
 
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به برکت فناوری جهادی در انقلاب اسلامی بسیاری از تهدیدات به فرصت تبدیل شده و لذا امروز اگر در برخی از مسائل مشکلاتی را وجود دارد باید تفکر و روحیه جهاد در آنجا دمیده شود.
 
وی تأکید کرد: بسیج خود را خادم ملت می داند و در راستای حل مشکلات مردم هرگونه مجاهدتی انجام می دهد.
 
کریمی با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه های قوی شدن در گام دوم انقلاب اسلامی روحیه بسیجی و جهادی است،گفت: با توجه به عملکرد درخشان گروه های جهادی در این راستا نقش به سزایی دارند.
 
وی افزود: در راستای رزمایش جهاد امید آفرینی و مشارکت حداکثری که بیش از دو هفته از برگزاری آن می گذرد بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی به مردم و ولی نعمتان خدمت بی منت و صادقانه ارائه می دهند و خوشبختانه در طی این مدت در امید آفرینی و ایجاد نشاط انقلابی موفق عمل کرده اند.
 
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات مهم در راستای کاهش آسیب های کرونا راه اندازی نهضت مومنانه بود که تاکنون بیش از ۳۰۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان با کمک خیرین و گروه های جهادی توزیع شده و نهضت مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار