حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان بوشهر:

عدم حضور در پای صندوق‌های رأی باعث امیدواری دشمنان خواهد شد

«افروغ» گفت: عدم حضور در پای صندوق‌های رأی باعث امیدواری و خوشحالی دشمنان قسم‌خورده شما خواهد شد؛ پس کسی که از خوشحالی دشمنش خوشحال شود را نباید فرد ناامید نامید بلکه باید او را منافق قلمداد کرد.
کد خبر: ۴۶۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵ - 16June 2021

عدم حضور در پای صندوقهای رأی باعث امیدواری دشمنان خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالرحیم افروغ» مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان بوشهر، در نشست بصیرتی سیاسی پایگاه میثم تمار حوزه روح الله اهرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: از جمله دلایلی که باعث کاهش سطح مشارکت مردم در فعالیت های سیاسی می شود نا امیدی به تغییر وضع بدموجود در جامعه است.

وی با اشاره به وجود آیات و روایات متعدد در خصوص امید بخشی و نشاط آفرینی در جامعه گفت: امید به آینده دارای آثار بسیاری از جمله امید به عنوان عامل حرکت، امید باعث آینده نگری و امید باعث رهایی از بن بست های پیش رو و امید باعث کاهش استرس و اضطراب درجامعه  می توان نام برد.

 مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان بوشهر افزود: رهبر معظم انقلاب همواره نا امیدی را خطرناک تر از دشمن بیرونی معرفی می کنند.

افزوغ در پایان ضمن تشویق به حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: عدم حضور در پای صندوقهای رأی باعث امیدواری و خوشحالی دشمنان قسم خورده شما خواهد شد؛ پس کسی که از خوشحالی دشمنش خوشحال شود را نباید فرد نا امید نامید بلکه بایستی اورا منافق قلمداد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها