حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده مردم بوشهر در مجلس:

یکی از مصادیق جمهور حضور مردم در انتخابات برای دفاع از نظام اسلامی است

«جمیری» گفت: در مجلس یکی از میادین حضور جمهور مردم در دفاع از نظام اسلامی حضور در انتخابات است، تبلور و تجسم این حضور رأی یکایک این مردم عظیم‌القدر در انتخابات مختلف بوده است و همواره دشمنان را ناامید کرده است.
کد خبر: ۴۶۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ - 16June 2021

یکی از میادین حضور جمهور مردم در دفاع از نظام اسلامی حضور در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس امروز در شهرستان بوشهر اظهار داشت: آنچه که امروز برای قوام و دوام نظام جمهوری اهمیت دارد حضور حماسی عموم مردم در عرصه انتخابات و انتخاب اصلح و شایسته است

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظامی است که به تعبیر مقام معظم رهبری در تاریخ نظام‌های سیاسی دنیا بیشترین تهاجم را از سوی استکبار جهانی داشته است گفت: جمهوریت این نظام با تدبیر و هنر امام (ره) در قانون اساسی تبیین و تصویب شد و این جمهور مردم بوده اند که در همه عرصه‌های حساس در برابر تهاجمات از جمهوری اسلامی دفاع کرده اند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم افزود: در مجلس یکی از میادین حضور جمهور مردم در دفاع از نظام اسلامی حضور در انتخابات است، تبلور و تجسم این حضور رأی یکا یک این مردم عظیم القدر در انتخابات مختلف بوده است و همواره دشمنان را نا امید کرده است.

وی تاکید کرد: همان کسانی که دایه دار اداره امور جامعه به وسیله مردم هستند، بهترین شکل جمهوری و آزادانه ترین انتخابات را در نظام جمهوری اسلامی بر نمی‌تابند و به گونه‌ای به آن خدشه وارد می‌کنند. برای اینکه آنها با اسلامیت نظام که به وسیله جمهور مردم شکل و تحقق پیدا کرده است و استمرار خواهد داشت مخالف هستند.

جمیری خاطرنشان کرد: اسلام می‌تواند مسائل مختلف مردم را حل کند و کرامت و شرافت و آزادی و استقلال مردم را در مقابل همه قدرت‌ها حفظ کند و این نظام مقدس قریب به ۴۳ سال نشان داده است که می‌تواند استکبار جهانی را به زانو در آورد و در مقابل آن زانو خم نکند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: این حضور مردم برای حاکمیت اسلام همیشه مورد تهاجم بوده است؛ اما این مردم عظیم القدر همواره در میدان حضور داشته اند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی بیان کرد: آنهایی که به بهانه ناکارآمدی دولت‌ها، جمهوریت و اسلامیت نظام را زیر سوال می‌برند، خود همواره مبلغ کسانی بوده اند که قدرت لازم برای اداره جامعه را نداشته اند، در تاریخ انقلاب، دشمنان ما همیشه از کسانی حمایت کرده اند که در مسیر امام و رهبری و ارزش‌های دینی قرار ندارند و برای فریب افکار عمومی و القای یک انتخاب اشتباه به مردم همه توان و ظرفیت خود را به کار بسته اند.

جمیری افزود: امروز در انتخابات نگاه مردم به چپ و راست و اصولگرا و صلاح طلب نیست بلکه مسئله امروز کارآمد و ناکارآمدی افراد است، انتخاب شخصی است که بتواند با فساد و تبعیض ناشی از مدیریت‌های ناکارآمد مقابله کند.

وی ادامه داد: مسئله امروز توانمندی در حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و بین المللی است که در همه عرصه‌ها بخاطر ناکارآمدی و دلبستگی مدیران به غرب با مشکل مواجه هستیم، امروز ما به دنبال یک تغییریم و آن تغییر به نفع مردم و برای مردم است، تغییری که به دنبال آن شاهد از بین رفتن فقر و فساد و تبعیض باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: الحمدلله در این کشور با وجود منابع سرشار خدادادی و جوانان توانمند و انقلابی بن بستی وجود ندارد و با روی کار آمدن یک دولت کارآمد، عدالت خواه، انقلابی و ظلم ستیز شاهد مرتفع شدن کاستی‌ها و مشکلات خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها