مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

صنایع بزرگ خوزستان حتی یک روز در زمان جنگ، سنگر اقتصادی و تولید را تعطیل نکردند

سردار «‌یوسفی» گفت: اولین مورد که می‌شود به نقش صنایع بزرگ استان خوزستان در دفاع مقدس اشاره کرد حضور نیروهای مختلف این شرکت‌ها در جبهه‌ها بود و مطلبی که خیلی حائز اهمیت است اینکه سنگر اقتصادی و تولید را حتی یک روز تعطیل نکردند.
کد خبر: ۴۶۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ - 17June 2021

صنایع بزرگ خوزستان حتی یک روز در زمان جنگ، سنگر اقتصادی و تولید را  تعطیل نکردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر «حمیدرضا رضا گلپایگانی» مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر نقش صنایع بزرگ خوزستان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

وی در ابتدای این دیدار، حضور چهره‌های ارزشی و جهادی در راس شرکت ملی حفاری ایران را یک غنیمت دانست و اظهار داشت: هر جا از وجود بچه‌های متعهد و متخصص انقلابی استفاده شده هم سلامت و هم راندمان کاری آن مجموعه بالاتر رفته است.

سردار یوسفی افزود: صنایع بزرگی همچون نفت و حفاری نقش بی‌بدیل و ممتازی در دوران جنگ ایفا کردند. مهمترین و شاخص‌ترین فعالیت چنین شرکت هایی در سه بعد قابل بررسی است و ما قصد داریم که در این خصوص هر سه مورد را به صورت محتوایی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به معرض نمایش بگذاریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: اولین مورد که می شود به نقش صنایع بزرگ استان در دفاع مقدس اشاره کرد حضور نیروهای مختلف این شرکت‌ها در قالب رزمنده در جبهه ها بود. دومین نقش شما پشتیبانی خوب و تاثیرگذاری بود که در حمایت از رزمنده ها و خطوط نبرد داشتید و سومین مطلب که خیلی حائز اهمیت است این که سنگر اقتصادی و تولید را حتی یک روز تعطیل نکردید.

در ادامه این نشست «حمیدرضا گلپایگانی» به جایگاه‌های مختلف مدیریتی در استان و کشور اشاره کرد و بیان داشت: همه ما در هر منصب و مسئولیت نهادی و سازمانی که هستیم نباید فراموش کنیم که این صندلی ها به واسطه خون جوانانی پایدار مانده که برای دفاع از کیان این مملکت همه چیزشان را فدا کردند و آسمانی شدند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران  وجود پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را در سنگر تولید و اقتصاد یک نعمت بزرگ دانست و افزود: تزریق روحیه جهادی و داشتن فرهنگ باقیمانده از دوران دفاع مقدس می‌تواند همه موانع تولید را بردارد و یا آن ها را کمرنگ کند.

وی برای کمک همه جانبه جهت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان اعلام آمادگی کرد و متذکر شد: این موزه که شناسنامه و هویت یک مکتب بزرگ را منتشر می کند متعلق به همه است و همه باید به سهم خودشان کمک کنند که هر چه سریعتر به اتمام برسد و در اختیار نسل جوان استان و کشور قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها